julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Janep

lonemus skriver:

Jeg gav min mand et gavekort til en omgang god massage...men det syntes han ikke var særlig spændende...

ej hvor træls 54.png

Min klager hele tiden over at han har ondt i ryggen så håber da han blr glad for det 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

lonemus

Janep skriver:

ej hvor træls 54.png

Min klager hele tiden over at han har ondt i ryggen så håber da han blr glad for det 60.png

Nu er mænd jo heldigvis forskellige 60.png - og hvis din mand har ondt i ryggen, burde han blive glad .)

Det var sidste jul jeg gav ham det, men han fik først taget sig sammen til at prøve det i marts måned....på trods af han sagde han havde ondt i nakken/ryggen/lænden, pga. sit stillesiddende arbejde....
Men han syntes nu ikke det var noget vildt og gad i hvert fald ikke gøre det igen......så det skal han ikke have igen!

Lone - som håber du får bedre held med det 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

tinasmor skriver:

Jeg køber billed på lærred af vores dejlige datter. det koster kun 210 kr. Jeg fik også lavet ét hvor jeg var højgravid, det er super sødt.

jeg fandt hende på trendsale, men du kan se nærmere på hendes hj side www.123hjemmeside.dk/foto/paa-laerred

Det er dit eget foto som bliver sat over på et lærred, fik lavet vores i sort/hvid, det synes jeg var så fint.

Er du sikker på at du har skrevet adressen rigtig, for den skriver i hvert fald på min skærm at den ikke findes??

Anmeld

25. oktober 2008

Janep

lonemus skriver:

Nu er mænd jo heldigvis forskellige 60.png - og hvis din mand har ondt i ryggen, burde han blive glad .)

Det var sidste jul jeg gav ham det, men han fik først taget sig sammen til at prøve det i marts måned....på trods af han sagde han havde ondt i nakken/ryggen/lænden, pga. sit stillesiddende arbejde....
Men han syntes nu ikke det var noget vildt og gad i hvert fald ikke gøre det igen......så det skal han ikke have igen!

Lone - som håber du får bedre held med det 60.png

Ja det er rigtigt - og heldigvis dah

Men det er da trist at han ikk syndes om det... Hva har du fundet på til ham i år så?

Anmeld

25. oktober 2008

lonemus

Janep skriver:

Ja det er rigtigt - og heldigvis dah

Men det er da trist at han ikk syndes om det... Hva har du fundet på til ham i år så?

Ingenting endnu...jeg er stadig i tænkeboks......jeg ved slet ikke hvad det bliver......syntes det er svært!

Anmeld

25. oktober 2008

Janep

lonemus skriver:

Ingenting endnu...jeg er stadig i tænkeboks......jeg ved slet ikke hvad det bliver......syntes det er svært!

Jah det er det os 60.png

Håber du finder noget rigtig godt til ham som han kan bruge i år 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.