julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

tasha33

jeg læser også lige med på side linien, så jeg kan få andre ideer end dem jeg plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Honningblomst

Ja, de problemer har jeg gudskelov ikke-griner-

Men hvad med at give ham en oplevelse, hvad interesserer han sig for...musik, teater, naturen...???

knus..

Anmeld

24. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Anja Nørreslet skriver:

Er du gået ind i en butik og købt den??

Ja. Bog og ide har lavet et samarbejde med noget som hedder Bellavue Tours (mener jeg) og har lavet nogle oplevelses pakker. Så det er bare at gå ind i butikken og købe gavekortet

Anmeld

24. oktober 2008

lonemus

Janep skriver:

en masage (staves)

Det er hva jeg har købt til min

Jeg gav min mand et gavekort til en omgang god massage...men det syntes han ikke var særlig spændende...

Anmeld

24. oktober 2008

fam.4xc

lonemus skriver:

Jeg gav min mand et gavekort til en omgang god massage...men det syntes han ikke var særlig spændende...

uha jeg gav Claes det samme for 2 år siden og det er nu blevet for gammelt

Ved ik om vi skal være på julegaver i år... vi køber jo bare når vi synes vi har lyst eller mangler... så det er jo svært at finde på noget - men en ting fra pigerne skal han da ha

Anmeld

24. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jesper og jeg plejer at give hinanden noget sammen altså noget til os begge. Koncertbilletter, weekendophold og lign. Det andet med at købe og finde på en gave dur vi ikke helt til. Vi køber jo noget til os selv/hinanden når vi har lyst... (Som du også skriver Camilla) Desuden har vi 100% fælles økonomi, så det er sådan lidt... I år har vi bestilt et lækkert weekendophold i Nordtyskland.

Men en gave fra Sofus, det skal han have!
God weekend.

Anmeld

24. oktober 2008

Balderson

Wii konsol med tilbehør og spil, såsom Guitar Hero... eller hvad med en jagtriffel (alså hvis han går på jagt)

Det er de 2 ting jeg giver min mand i år i julegave

Anmeld

24. oktober 2008

stumpen-89

Tusind tak for alle jeres spændende svar..

Hmm, jeg har tænkt lidt over en habit.. det kunne være fedt..
eller en helikopter tur.. selvom det er ret dyrt..

Kasper har alt til sin Wii.. endda Wii fit.. så det bliver det ikke..

Anmeld

24. oktober 2008

Nadi

Jeanne skriver:

Jep...en helikoptertur. Kan købes i Bog og ide for 599

Det var sgu da en fed gave. Måske man skulle overveje det, min mnad er altid så svær at købe gave til. Det eneste han ønsker sig er sokker og sorte boksershorts!!!

-Nadia

Anmeld

24. oktober 2008

tinasmor

Jeg køber billed på lærred af vores dejlige datter. det koster kun 210 kr. Jeg fik også lavet ét hvor jeg var højgravid, det er super sødt.

jeg fandt hende på trendsale, men du kan se nærmere på hendes hj side www.123hjemmeside.dk/foto/paa-laerred

Det er dit eget foto som bliver sat over på et lærred, fik lavet vores i sort/hvid, det synes jeg var så fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.