Hvordan klarer I den? (kvalme)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Jok123

Jeg synes godt nok det er svært med arbejdet.. men føler bare heller ik at jeg kan sygemelde mig, for man er jo som sådan ik syg Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg ik kan passe mit arb. ordentligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mira0911

Kender det godt... 

Jeg begyndte at få kvalme og opkast fra uge 5 og er i dag 17+0 stadig i ligeså slem grad... Dog er kvalmen blevet til døgnkvalme... Yiirks.. 

Jeg prøvede kvalmestillende piller, stikpiller, seaband og kæmper stadig med akupunkturen, ikke noget af det har effekt... Rigtig træls... 

Om aften kan jeg tilgengæld få lov at spise i fred og ro, uden det kommer op igen... 

Så vil anbefale dig at snakke med lægen og prøve nogle af de ting der er til rådighed... 

Den første graviditet jeg havde, var det samme og helt frem til fødslen... 

Rigtig god bedring til dig - Håber du finder et middel som kan hjælpe på det... 

Anmeld

11. april 2011

Jok123

MoarJ skriver:

Kender det godt... 

Jeg begyndte at få kvalme og opkast fra uge 5 og er i dag 17+0 stadig i ligeså slem grad... Dog er kvalmen blevet til døgnkvalme... Yiirks.. 

Jeg prøvede kvalmestillende piller, stikpiller, seaband og kæmper stadig med akupunkturen, ikke noget af det har effekt... Rigtig træls... 

Om aften kan jeg tilgengæld få lov at spise i fred og ro, uden det kommer op igen... 

Så vil anbefale dig at snakke med lægen og prøve nogle af de ting der er til rådighed... 

Den første graviditet jeg havde, var det samme og helt frem til fødslen... 

Rigtig god bedring til dig - Håber du finder et middel som kan hjælpe på det... 

Åhh gud det lyder frygteligt Håber da ikke det går sådan for mig, for så er der godt nok lange udsigter, og så kan man da slet ik nyde graviditeten

Jeg prøver at ringe til lægen imorgen tidlig

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Jok123 skriver:

Åhh gud det lyder frygteligt Håber da ikke det går sådan for mig, for så er der godt nok lange udsigter, og så kan man da slet ik nyde graviditeten

Jeg prøver at ringe til lægen imorgen tidlig

Håber der er noget der virker på dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.