lidt billeder fra weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Skouboe

Oppe tror jeg...

Og det har super dejligt at have jer på besøg - det må vi gøre igen en weekend hvor Freja er hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

mig og pigerne var jo oppe (oppe? ovre? ) i ølstykke for at besøge pernille (skouboe) og lille silja i weekenden. jeg ved ikke om i husker sidst vi besøgte dem hvor det gik helt galt for pigerne hvor de skreg hele natten? nå, men vi har ikke sovet meget ude siden, og jeg var selvfølgelig lidt nervøs for hvordan det ville gå.

der var ingen problemer!! pigerne klarede overnatningen så flot (som sidste billede tydeligt illustrerer) og vi have en super hyggelig tur 

silja barnet - hende der ikke vil sove om natten - er den mest glade, smilende og grinende lille tøs. men jeg er dybt chokeret over hvor meget man glemmer om babyer - da pernille lige var ude at handle og jeg havde ansvaret for silja følte jeg mig totalt fumlende over for dette lille væsen, som i virkeligheden bare sad og hyggede sig og legede og sådan generelt passede sin egen butik  

Såååååååå dejlige børn! Det ser smadder hygsomt ud!  

Anmeld

11. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvem er de store piger??Det er da ikke de små bøtter?Hvor bliver de STORE og skønne

Dejligt at I havde en god tur.

Jeg har også en hyggelig edderkoppehistorie....da jeg var teenager,boede hjemme og havde en masse plakater på væggen,HØRTE jeg en nat en edderkop kravle hen over en plakat.Ja,jeg vidste ikke det var en edderkop før jeg tændte lyset!Kunne bare høre sådan noget skraben/kravlen og da jeg så tænder lyset sidder der bare den største....jeg sov inde i stuen den nat!

Anmeld

12. april 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Hvem er de store piger??Det er da ikke de små bøtter?Hvor bliver de STORE og skønne

Dejligt at I havde en god tur.

Jeg har også en hyggelig edderkoppehistorie....da jeg var teenager,boede hjemme og havde en masse plakater på væggen,HØRTE jeg en nat en edderkop kravle hen over en plakat.Ja,jeg vidste ikke det var en edderkop før jeg tændte lyset!Kunne bare høre sådan noget skraben/kravlen og da jeg så tænder lyset sidder der bare den største....jeg sov inde i stuen den nat!

hyggeligt! NOT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.