lidt billeder fra weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Milka

mig og pigerne var jo oppe (oppe? ovre? ) i ølstykke for at besøge pernille (skouboe) og lille silja i weekenden. jeg ved ikke om i husker sidst vi besøgte dem hvor det gik helt galt for pigerne hvor de skreg hele natten? nå, men vi har ikke sovet meget ude siden, og jeg var selvfølgelig lidt nervøs for hvordan det ville gå.

der var ingen problemer!! pigerne klarede overnatningen så flot (som sidste billede tydeligt illustrerer) og vi have en super hyggelig tur 

silja barnet - hende der ikke vil sove om natten - er den mest glade, smilende og grinende lille tøs. men jeg er dybt chokeret over hvor meget man glemmer om babyer - da pernille lige var ude at handle og jeg havde ansvaret for silja følte jeg mig totalt fumlende over for dette lille væsen, som i virkeligheden bare sad og hyggede sig og legede og sådan generelt passede sin egen butik  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

sarahb

hvor ser det bare hyggeligt ud...
Og hvor er det bare 3 lækre tøser og 1 lækker kvinde...
Og man må da sige det ser ud til de sover helt fantastisk

Anmeld

11. april 2011

Bondepigen

Ja hyggeligt ser det ud! Skønne billeder.

Hvor sov du? Blev der plads til dig i sengen?

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Dejlige billeder.... 

Anmeld

11. april 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Ja hyggeligt ser det ud! Skønne billeder.

Hvor sov du? Blev der plads til dig i sengen?

jeg sov i midten med det stribede sengetøj. det blev jeg nødt til ellers ligger de og slår hinanden i søvne. den seng er 180 bred og alligevel lå jeg helt fastklemt, jeg siger dig de fylder, de små mennesker!! nå, men jeg lå vågen et stykke tid da en MEGA edderkop kommer vandrende på væggen ikke langt fra mit ansigt - og så kunne jeg slet ikke falde i søvn, var helt sikker på den ville falde ned i hovedet på mig (og kravle ind i mit øre og lægge æg og så ville tusind små babyedderkopper klækkes inde i hjernen på mig )

Anmeld

11. april 2011

Bondepigen

Milka skriver:

jeg sov i midten med det stribede sengetøj. det blev jeg nødt til ellers ligger de og slår hinanden i søvne. den seng er 180 bred og alligevel lå jeg helt fastklemt, jeg siger dig de fylder, de små mennesker!! nå, men jeg lå vågen et stykke tid da en MEGA edderkop kommer vandrende på væggen ikke langt fra mit ansigt - og så kunne jeg slet ikke falde i søvn, var helt sikker på den ville falde ned i hovedet på mig (og kravle ind i mit øre og lægge æg og så ville tusind små babyedderkopper klækkes inde i hjernen på mig )

Haha, så nu er det ikke tøserne der har svært ved at sove ude længere, nu er det moderen... Ej, jeg KAN ikke sove med en edderkop i soveværelset, den skal fanges og smides ud af vinduet!

Emma ligger osse helt på tværs i sengen, og så roder hun rundt. De fylder meget mere end de ser ud til sådan nogle små nogen!

Anmeld

11. april 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Haha, så nu er det ikke tøserne der har svært ved at sove ude længere, nu er det moderen... Ej, jeg KAN ikke sove med en edderkop i soveværelset, den skal fanges og smides ud af vinduet!

Emma ligger osse helt på tværs i sengen, og så roder hun rundt. De fylder meget mere end de ser ud til sådan nogle små nogen!

jeg er ikke decideret bange for edderkopper men denne her var virkelig af en anden verden med lange tykke behårede sorte ben 

Anmeld

11. april 2011

Bondepigen

jeg er ikke decideret bange for edderkopper men denne her var virkelig af en anden verden med lange tykke behårede sorte ben 

Adr, en af de rigtig klamme!

Jeg er heller ikke bange, som i panisk angst for edderkopper, men jeg synes de er mega klamme, og nægter simpelthen at sove sammen med dem, hvis jeg ved de er der. Måske fordi jeg engang som barn vågnede en morgen med en stor edderkop, der sad midt på min mund... Brrr, får helt kuldegysninger af at tænke på det!

Anmeld

11. april 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Adr, en af de rigtig klamme!

Jeg er heller ikke bange, som i panisk angst for edderkopper, men jeg synes de er mega klamme, og nægter simpelthen at sove sammen med dem, hvis jeg ved de er der. Måske fordi jeg engang som barn vågnede en morgen med en stor edderkop, der sad midt på min mund... Brrr, får helt kuldegysninger af at tænke på det!

føj for satan!!!! 

Anmeld

11. april 2011

TbCp

Dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.