Kæresten og jeg legede igår med tanken om at vi kunne blive gift den dag vores lille prinsesse skal døbes. Vi synes især det kunne være en god idé da, ingen af os er til det helt store fest værk, og da vi allerede har invitationerne klar til dåben, kunne vi lige se en mulighed for også at holde et beskedent bryllup. 
Jeg har en MEGET stor familie, men da dåbs festen skal holdes hos mine forældre, er det begrænset hvor mange der kan komme, og derfor har folk (de fleste)
en forståelse for at de ikke bliver inviteret, dog hvis vi skulle holde bryllup senere, kan vi ende med det problem at nogle bliver fornærmede over at de ikke kom med til det ene, og nu heller ikke det andet osv. osv. 
Så på denne måde kunne vi slå to fluer med et smæk. 
Nu er problemet så det, at der er ingen af os der har erfaringer med bryllup + dåb, og vi kan ikke finde ud af om det ville være en god idé. Er der nogle her på Baby.dk der har erfaringer med det? og i så fald ville i anbefale det?
Eller synes i det er to ting der skal holdes adskildt? 
I må meget gerne fortælle om jeres egne erfaringer, og hvordan det forløb, og om det var smukt, sødt, hyggeligt osv. 
På forhånd takker jeg. 
Anmeld