Hvor kan jeg købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mor Christa

mortilj skriver:

måske jeg lige skulle kigge der så..

Jep jep Så lige der var én der skrev det samme bare med Kvickly. Det er nok den samme, da super brugsen og kvickly jo er af samme kæde .. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Betteisen

MissChrista skriver:

NU har jeg ikke lige læst de andres input, men jeg kan da lige fortælle at i min lokale superbrugs der er der sådan nogle grønne sandkasser som ligner en frø eller en drage eller noget til 150 kroner, med låg og bund og hele smøren.. i plastic.. Og den er super sød ;D

Men kan desuden køe matchende lille vippe til ;P hehe..

Den koster bare 299,- i vores lokalbrugs

Anmeld

11. april 2011

Mor Christa

Betteisen skriver:

underligt :O !

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

Jep jep Så lige der var én der skrev det samme bare med Kvickly. Det er nok den samme, da super brugsen og kvickly jo er af samme kæde .. hehe

må lige kigge..

Anmeld

11. april 2011

kamtok

Betteisen skriver:

Dragen er på tilbud på nettorvet til 199,95 - hvis man er medlem af Coop ..

http://www.nettorvet.dk/vare/sandkasse-ko/7290012436710?kategorier=boern%2Fudendoersleg%2Fsandkasser

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

kamtok skriver:

http://www.nettorvet.dk/vare/sandkasse-ko/7290012436710?kategorier=boern%2Fudendoersleg%2Fsandkasser

har lige fundet den.. og eftersom jeg er medlem, får jeg den til 199.. nice med en billig sandkasse

Anmeld

11. april 2011

kamtok

mortilj skriver:

har lige fundet den.. og eftersom jeg er medlem, får jeg den til 199.. nice med en billig sandkasse

Ja, det er altid dejligt at kunne få nogle gode tilbud.. Og så kan man jo bestille den, så den bliver leveret i ens nærmeste coop-butik, så man slipper for at køre land og rige rundt efter den. Det er ski da smart

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

kamtok skriver:

Ja, det er altid dejligt at kunne få nogle gode tilbud.. Og så kan man jo bestille den, så den bliver leveret i ens nærmeste coop-butik, så man slipper for at køre land og rige rundt efter den. Det er ski da smart

det er nemlig rigtig smart.. Skal bare have fundet en der vil hjælpe mig med at hente den så jeg ikke skal have den med bussen..

Anmeld

11. april 2011

kamtok

mortilj skriver:

det er nemlig rigtig smart.. Skal bare have fundet en der vil hjælpe mig med at hente den så jeg ikke skal have den med bussen..

Ja, kan godt forestille mig at den er lidt uhandy at have med i bussen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.