Hvor kan jeg købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. april 2011

An&Jo

Jeg skal have en sandkasse til min søn, det skal være noget ala de der æbler man kan købe så der er låg dertil.. og en bund skal der også helst være da den skal stå på fliser..

Men hvor kan man købe sådanne henne??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Klumpe-dumpe

mortilj skriver:

Jeg skal have en sandkasse til min søn, det skal være noget ala de der æbler man kan købe så der er låg dertil.. og en bund skal der også helst være da den skal stå på fliser..

På forhånd tak

Div. legetøjsbutikker - Bilka - Kvickly - Biltema, ja man kan næsten få dem over alt.

Anmeld

11. april 2011

Bare mig..

mortilj skriver:

På forhånd tak

dem tror jeg da du kan købe de fleste steder..

BauHause (staves)

toys r us

bilka

harald nyborg

fætter br

ja jeg tror jeg kan blive ved Skal nemlig selv ud og have fat i det

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

Rose <3 skriver:

Div. legetøjsbutikker - Bilka - Kvickly - Biltema, ja man kan næsten få dem over alt.

mange tak.. kunne ikke huske hvor de kunne købes nemlig, og vil gerne lige se priser rundt omkring inden jeg køber en..

Anmeld

11. april 2011

Mar.han

Kvickly har en der ligner en drage i øjeblikket, men hva den lige koster ved jeg ikke. Jeg syntes den er super fin, har selv over vejet at skulle have fat i den til mine børn

MVH

Marianne

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

Nicolinesmor170510 skriver:

dem tror jeg da du kan købe de fleste steder..

BauHause (staves)

toys r us

bilka

harald nyborg

fætter br

ja jeg tror jeg kan blive ved Skal nemlig selv ud og have fat i det

mange tak for hjælpen..

må kigge lidt rundt for at finde en billig en..

Anmeld

11. april 2011

LIZO

skal det være sådan en?? vi har lige købt til zoey.. smider et billed med. hun elsker den. vi gav 400 kr for den i silvan.. og så kan de side på den.. min nevø har en i plastik. og der er ikke rte meget plads til at side og lege i den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

LIZO skriver:

skal det være sådan en?? vi har lige købt til zoey.. smider et billed med. hun elsker den. vi gav 400 kr for den i silvan.. og så kan de side på den.. min nevø har en i plastik. og der er ikke rte meget plads til at side og lege i den.

der er ikke bund i den der.. vil meget gerne have en i plastik da jeg så kan få en bund.. den skal være til at flytte uden at jeg har sand udover det hele.. plus så får jeg ikke vildt meget have plads når jeg flytter..

Anmeld

11. april 2011

Mor Christa

NU har jeg ikke lige læst de andres input, men jeg kan da lige fortælle at i min lokale superbrugs der er der sådan nogle grønne sandkasser som ligner en frø eller en drage eller noget til 150 kroner, med låg og bund og hele smøren.. i plastic.. Og den er super sød ;D

Men kan desuden køe matchende lille vippe til ;P hehe..

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

NU har jeg ikke lige læst de andres input, men jeg kan da lige fortælle at i min lokale superbrugs der er der sådan nogle grønne sandkasser som ligner en frø eller en drage eller noget til 150 kroner, med låg og bund og hele smøren.. i plastic.. Og den er super sød ;D

Men kan desuden køe matchende lille vippe til ;P hehe..

måske jeg lige skulle kigge der så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.