sådan går det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

ej hvor vildt altså hihi

Det sjove er, min søster har det også, hehe, hun har mobbet mig rigtig meget med, det der er to, nøj hun for igen, hvis hun lige rammer den rigtige måned, hehe.

Men synes sgu det er lidt svært, for er jo bange for, at jeg ikke kan klare to hold tvillinger, men finder jeg ud af til den tid, det er jo (heldigvis) ikke sikkert, det bliver tvillinger hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Det sjove er, min søster har det også, hehe, hun har mobbet mig rigtig meget med, det der er to, nøj hun for igen, hvis hun lige rammer den rigtige måned, hehe.

Men synes sgu det er lidt svært, for er jo bange for, at jeg ikke kan klare to hold tvillinger, men finder jeg ud af til den tid, det er jo (heldigvis) ikke sikkert, det bliver tvillinger hver gang.

haha, så ska hun da ikke være for smart hihi  .. tror det er en hel alm følels at have, for selv jeg er nervøs for om jeg bare kan klare en hihi .. men selvføgelig kan du klare det

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

haha, så ska hun da ikke være for smart hihi  .. tror det er en hel alm følels at have, for selv jeg er nervøs for om jeg bare kan klare en hihi .. men selvføgelig kan du klare det

Vil også bare gerne have mit liv på plads, hvis du forstår, elsker allerede de to møgunger, men igen, er ikke uddannet, har desværre en gæld og der er mange småting, der skal på plads. Med 4 unger, tror jeg sgu det bliver hårdt, så håber p spøjten, jeg skal have, virker.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Vil også bare gerne have mit liv på plads, hvis du forstår, elsker allerede de to møgunger, men igen, er ikke uddannet, har desværre en gæld og der er mange småting, der skal på plads. Med 4 unger, tror jeg sgu det bliver hårdt, så håber p spøjten, jeg skal have, virker.

tror slet ikke du skal bekymere dig. jeg er selv under uddannelse og får skisme ikk ret meget udbetalt :s - manden får alm løn og er udlært men han har også en halv stor gæld.. og der er jo ingen der siger i skal have nr 3 hurtigt efter, der kan jo godt gå nogle år..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

tror slet ikke du skal bekymere dig. jeg er selv under uddannelse og får skisme ikk ret meget udbetalt :s - manden får alm løn og er udlært men han har også en halv stor gæld.. og der er jo ingen der siger i skal have nr 3 hurtigt efter, der kan jo godt gå nogle år..

Vi vil begge to være færdig uddannet inden nummer tre kommer.

Oh smukke kvinde, nu spørger jeg, men hvor gammel er de?

Er sikker på i også klare jer

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Vi vil begge to være færdig uddannet inden nummer tre kommer.

Oh smukke kvinde, nu spørger jeg, men hvor gammel er de?

Er sikker på i også klare jer

- jeg skal os være færdig uddannet inden vi skal have nr 2 ..

jeg er 22 .. vi er os sikker på vi nok skal klare os -. alle ska jo lige vende sig til de nye roller

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

- jeg skal os være færdig uddannet inden vi skal have nr 2 ..

jeg er 22 .. vi er os sikker på vi nok skal klare os -. alle ska jo lige vende sig til de nye roller

Hvor langt er du i uddannelsen?

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Jeg begyndte først her i november .. så har tid endnu ..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

Jeg begyndte først her i november .. så har tid endnu ..

Undskyld jeg spørger meget, men som hvad? og var du ikke allerede okay gravid så?

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

har svaret privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.