sådan går det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Moar2011

morgen morgen ..

Sikke en dejlig mandag, har haft en helt fantastisk weekend med manden  + bleven forkælet i "hoved og røv" hihi  .. så tager han lige en uge mere væk hjemmefra med hans job, men så har vi tilgengæld hele påsken sammen  .. ( det hårdt med vi klare det)

- Idag skal jeg så til "uge 32 læge tjek" .. er faktisk lidt nervøs for det. er 100 på at jeg ganranteret har baktiere igen i min urin, for det har jeg haft alle de andre gange ..  og så har jeg stadig utrolig mange smeter i underlivet .. og igen i fredags små blødte jeg igen ..  men ville selvfølgelig snakke med min læge om det igen, for synes efterhånden ikke det er så rart at være gravid igen, fordi jeg tit har så mange underlivssmerter .. nogen der ved hvorfor ?

men ellers elsker jeg vores lille basse i mavsen, er spændt på om han stadig ligger med hovedet ned ad hihi ..  igår fik vi vuggen hjem til ham, så den er os klar nu .. det hele bliver så mere ægte nu hihi ..

vi glæææder os så meget til at blive forældre

lige nu op og ned indlæg her hihi .. håber det går ..

knus fra en lykkelig kommende mor 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Moar2011

update:

var jo ved lægen .. det tog ikke mere end 10min så var jeg ude igen ..

Urin var fin. - han lagde godt nede med hovedet og hjertelyd så fint .. men mit blodtryk var 80/53 , ander der har prøvet det ??

ømmh.. de smerter jeg har i underlivet, fik jeg ingen svar på og heller ikke mit pletblødning, jeg sku bare gå efter det fødegangen havde sagt..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Det var da et lavt blodtryk, men det er vel meget bedre end det modsatte?

Nu har ikke ikke lige fået med, hvad fødegangen sagde..?

Håber det går over snart.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Det var da et lavt blodtryk, men det er vel meget bedre end det modsatte?

Nu har ikke ikke lige fået med, hvad fødegangen sagde..?

Håber det går over snart.

Jamen hun mener grunden til mit blodtryk er pga for lidt væske, men tisser nu rimelig tit om dagen (men er ikk læge, så ved ikke noget om det heh) ,,

Jamen anden gang på fødegangen, fik jeg den nyhed, at de ikke kunne sige hvad det skyldes eftersom kuveren var fin og urin test var alle negative .. hvis jeg fik flere smerter i underlivet sku jeg ringe igen .. men men men ville jo hellere ikk bare pylre, så tit går jeg bare med smerterne, de kommer og går ..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

Jamen hun mener grunden til mit blodtryk er pga for lidt væske, men tisser nu rimelig tit om dagen (men er ikk læge, så ved ikke noget om det heh) ,,

Jamen anden gang på fødegangen, fik jeg den nyhed, at de ikke kunne sige hvad det skyldes eftersom kuveren var fin og urin test var alle negative .. hvis jeg fik flere smerter i underlivet sku jeg ringe igen .. men men men ville jo hellere ikk bare pylre, så tit går jeg bare med smerterne, de kommer og går ..

Hvor lang tid er det siden? Om det måske er på tide og snakke med dem igen.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Hvor lang tid er det siden? Om det måske er på tide og snakke med dem igen.

Det er 3uger siden så vidt jeg husker.. men min læge sagde idag, at jeg os sku huske på at bettemand vejr .. ja det er jeg altså godt klar over, men kan have de smerter på et hvert tidspunkt selv når jeg sover .. min mave bliver også hård, "stød" i skreden og jag.. min kloge mor siger at det er så vigtig jeg mærker godt efter at det ikke går om i læden for så det veer ..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

Det er 3uger siden så vidt jeg husker.. men min læge sagde idag, at jeg os sku huske på at bettemand vejr .. ja det er jeg altså godt klar over, men kan have de smerter på et hvert tidspunkt selv når jeg sover .. min mave bliver også hård, "stød" i skreden og jag.. min kloge mor siger at det er så vigtig jeg mærker godt efter at det ikke går om i læden for så det veer ..

Det er godt mor hun kan hjælpe, for mon ikke kvinders graviditeter minder meget om deres mødres.

Men håber det snart går over og bebse kommer ud omkring termin.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Det er godt mor hun kan hjælpe, for mon ikke kvinders graviditeter minder meget om deres mødres.

Men håber det snart går over og bebse kommer ud omkring termin.

Ja, det må vi håbe .. godt nok har folk sagt de tror han kommer 14dage før tid, fordi han ligger så langt nede ..

men nu må vi se hvornår han har tænkt sig at komme

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

Ja, det må vi håbe .. godt nok har folk sagt de tror han kommer 14dage før tid, fordi han ligger så langt nede ..

men nu må vi se hvornår han har tænkt sig at komme

14 dage er heller ikke slemt i forhold til 6-7 uger.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

14 dage er heller ikke slemt i forhold til 6-7 uger.

nej, det kan vi hurtigt blive enige om - hvordan går det med mavsen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.