Ja jeg ved ikke helt hvor jeg skal placere det henne, så derfor vælger jeg at placere det her...
Jeg står i den situation at jeg altid har vidst at jeg var og er anderledes, og dét har jeg som sådan intet imod. Men det sker da med jævne mellemrum, og det er sket en del gange igennem årene, at jeg har overvejet om det at man har den viden at man har en pokkers sjælden sygdom, og man ved den er arvelig, og man ved sågar hvilket køn der vil få den... om det er nok til at man når den dag kommer, vil vælge en abort.
Min kæreste har jeg skam luftet mine tanker med, og han forstår dem delvis godt, men alligevel tror jeg ikke han er så ellevild med tanken om en abort, "bare" fordi man har en sygdom...
Men hvad siger i, ville i fravælge et barn hvis i vidste at en sygdom var arvelig, og barnet havde lige præcis denne sygdom, eller ville i tage den med som en ekstra gave om man vil. ?
Jeg vælger at være ano da nogen måske kender mig, min familie eller min kæreste, og lige dette ønsker jeg IKKE spredt ud over hele nettet 
Det kommer jo i høj grad an på, hvad sygdommen indebærer.
Hvis du selv har den, og lever ok med det, så synes jeg ikke det skal hindre dig i at få børn, også selvom du evt. giver det videre, så længe det kan behandles.
Jeg har selv en masse allergi som jeg jo lever med hver dag, og man kan sige, at jeg alligevel har fået børn, selvom det indebærer at de også risikerer at få det.
Hvis det nu fx er blødersygdommen, du har..så ved man jo at piger er bærere af den, men har det ikke i udbrud...det får drengebørnene, derimod.
Og med sådan et gen, ville jeg nok vælge slet ikke at få børn.
Og sådan er der så meget.
I den sidste ende, så er det jo op til dig selv og din kæreste at vurdere...men vælge abort for at fravælge et bestemt køn, kunne jeg bestemt ikke..så hellere helt undlade at få børn.

Kærligst
Sussie