RS virus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

sandratobias

Mia&Tonny skriver:

Ka godt se det er nogle dage siden du har skrevte indlægget, men min datter har lige fået det konstateret...... Hvor lang tid varede det hos jer, og hvorfor var i indlagt???

Jamen mener det var en uges tid fra det blev konstateret.. 

Vi var indlagt i 2 dage i isolation.. Da det smitter.. Men nu er Amanda ikk så stor endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

sandratobias

Mia&Tonny skriver:

Nå okay.... Men de skal vel være meget dårlige før de blir indlagt? Min datter hoster ''bare'' som om hun har røget 80 smøger på en dag og så kommer der slim ind imellem - men det er vel gode tegn?? Er bare så bange når hun får hendes hosteanfald, for det lyder som om hun er ved at blive kvalt

Kender det... Sådan lød det oz med Amanda.. Den eneste måde jeg ku få hende til at sove på var at ligge hende på min mave.. Altså så hun lå med hendes mave på min... Sov a h til fordi jeg var så bange for hun sku blive kvalt.. Sov måske 2 timer i løbet af natten.. Og om dagen var det kun mig der duede, ikk hendes far... 

Hun var vist 7 uger gammel.. 

Anmeld

26. april 2011

sandratobias

Min søn har været indlagt med det for 2 uger siden i 6 dage. Hans vejrtrækning blev så påvirket at lægevagten ringede efter en ambulance og vi blev kørt med blå blink til hospitalet. Han fik maske, som ikke havde den ønskede effekt, så derfor kom han i c-pap, som han lå med i 5 dage. Han fik også lagt sonde, fordi at han ikke havde kræfter til at spise selv. Han fik det kun dårligere og dårligere og lå med en puls på 214 selvom han sov. Derfor fik han taget lungerøntgen som viste at det havde sat sig til lungebetændelse på begge lunger og derfor kom han i antibiotika. De sugede ham også nogle gange om dagen, for at få noget af alt det slim op.. Han var kun 1½ måned da vi var indlagt.

Puha det lyder skrækkeligt.. Håber da han har det bedre.. Amanda var egentligt ikk så syg af det, hun blev suget et par gange om dagen og det var det eneste hjælp hun fik.. Hun spiste fint nok, nogle gange mange gange, men hellere mange gange end ingenting som de sagde..  

Anmeld

27. april 2011

Mia&Allan

Mama2980 skriver:

Altså rs virus er jo "bare" en slem forkølelse. Men hos dem der er lidt "svage" kan det blive rigtig slemt. F.eks. hos små børn. De bliver indlagt hvis de har problemer med vejrtrækningen, eller hvis de har behov for at blive suget eller få andet medicin.

At hun hoster og får slim op er gode tegn Det viser at hun selv er i stand til at få det op.

Min søn havde brug for en masse hjælpemidler og medicin, derfor var vi indlagt i 6 dage.

Det lyder bare som om hun er ved at blive kvalt når hun hoster det slim op

Anmeld

27. april 2011

Mia&Allan

sandratobias skriver:

Kender det... Sådan lød det oz med Amanda.. Den eneste måde jeg ku få hende til at sove på var at ligge hende på min mave.. Altså så hun lå med hendes mave på min... Sov a h til fordi jeg var så bange for hun sku blive kvalt.. Sov måske 2 timer i løbet af natten.. Og om dagen var det kun mig der duede, ikk hendes far... 

Hun var vist 7 uger gammel.. 

Natashja er 6mdr, så det er jo nok til hendes fordel... Men det er bare så hårdt bare at se til, ka jo intet gøre.... Sove hos mig vil hun absolut ikke

Anmeld

27. april 2011

CamiRon

Vi var indlagt i 5 dage - ikke nogen spændende oplevelse. Di kan læse om det  her hvis det har interesse.

https://www.baby.dk/debat/91062pi1/1--kvartal-2011/indlagt-med-rsvirus.aspx

God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.