Hvad stemmer I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Manakauapo

Jeg stemmer Venstre og er meget aktivt medlem af Venstres Ungdom. Sidder på en næstformands post i VU Østfyn. Og jeg er stolt af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

eElak

Kofoed33 skriver:

Hun har et røde partier, selv om det tit opfattes som blåt, er DF rødt og er radikal ikke også rødt?? Men ja SF, S og Ø (enhedslisten) mangler, hehe.

Nope - Df er skam ikke rødt.... 

Måske rødt/hvidt 

Men rød blok er jo de partier du mangler.. og så kan vi kalde de radikale for Lilla, når nu de ligger på midten, men vil lege med på rød blok 

Anmeld

10. april 2011

DLM

Preghiera skriver:

Hahaha ja det overvejede jeg også!!

Det er sgu kinesiske censur-forholde herinde, du!

HAHAHA total

Anmeld

10. april 2011

Fru Nielsen

Preghiera skriver:

Okay.... hvordan kan dét være?

Jamen helt ærligt.... Jeg har bare aldrig gidet sætte mig ind i hvem der står for hvad osv, så har ikke haft grundlag for at stemme, da jeg ikke ville ane hvem jeg skulle stemme på...

Meeen overvejer om jeg skal til at sættte mig ind i det for kan da godt se nu efter jeg har fået børn at der er nogen ting hvor jeg gerne vil kunne "være med til at bestemme" Hmm....

Anmeld

10. april 2011

Preghiera

Valkyrien skriver:

Jeg stemmer Venstre og er meget aktivt medlem af Venstres Ungdom. Sidder på en næstformands post i VU Østfyn. Og jeg er stolt af det!

Det var da dejligt - altså at være stolt og aktiv i politik, mener jeg

Jeg selv stemmer enhedlisten. (Og er natuligvis også stolt af det - eller vil hellere sige, jeg er stolt af mine holdninger - dét at sætte et kryds i ny og næ kræver ikke meget, men er stolt af at efterleve de ting jeg tror på... ja, sådan vil jeg sige det!)

Anmeld

10. april 2011

Preghiera

Fru Nielsen skriver:

Jamen helt ærligt.... Jeg har bare aldrig gidet sætte mig ind i hvem der står for hvad osv, så har ikke haft grundlag for at stemme, da jeg ikke ville ane hvem jeg skulle stemme på...

Meeen overvejer om jeg skal til at sættte mig ind i det for kan da godt se nu efter jeg har fået børn at der er nogen ting hvor jeg gerne vil kunne "være med til at bestemme" Hmm....

Jeg vil heller ikke sige at min motivation/grundlag består i at jeg ved hvem jeg skal stemme på osv... Mit grundlag for at stemme er, at jeg er skatteyder og en del af samfundet.. og så vil jeg sgu også ha' noget at skulle ha' sagt!

Men kan da godt forstå at det kan være røv-forvirrende at skulle stemme hvis man aldrig har diskuteret politik (jeg er opvokset med alle repræsentanter derhjemme, så jeg har meget tidligt taget stilling i politik)

Men synes da helt sikkert, du skulle deltage... Det er bare en jungle når først partierne er i valgkamp! Der bliver jo rigtig kylet med valgflæsk Det er med at se på deres oprindelige grundlag og principper..

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

KaLee skriver:

Måske rødt/hvidt 

Men rød blok er jo de partier du mangler.. og så kan vi kalde de radikale for Lilla, når nu de ligger på midten, men vil lege med på rød blok 

DF ideologi er rød, men har bare deres meget specielle holdning med indvadre, hvilket de vejer meget højt (derfor de har meget samarbejde med de blå og grønne). Men kig deres andre mærke sager igennem, det er meget rødt.

Men ja, lilla passer godt til de radikale.

Uanset hvad, synes jeg de vigtigste partier mangler Vi mangler nogle nye på posten, ville bare ønske, at Villy ville være statsminister, men det er nok fordi han kommer fra Kolding området

Anmeld

10. april 2011

twinny

Valkyrien skriver:

stemmer venstre....

Anmeld

10. april 2011

kamtok

KaLee skriver:

Måske rødt/hvidt 

Ha ha ha - ja, måske lidt dannebrog, men næppe et RØDT parti..

Anmeld

10. april 2011

kamtok

Har stemt blankt, da alle partierne jo desværre ikke kom med..

Jeg stemmer SF - Er rød helt ud til fingerspidserne, og kan aldrig forestille mig at være andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.