Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej folkens!
Tænkte lige at jeg ville høre hvad I stemmer herinde...Der er jo nok snart valg! Ved godt at det er et prekært spørgsmål, og I må meget gerne stemme anonymt. Jeg er bare nysgerrig
-Ps: Afstemningen er IKKE oprettet for at skabe splid eller skænderier herinde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Preghiera skriver: Hej folkens! Tænkte lige at jeg ville høre hvad I stemmer herinde...Der er jo nok snart valg! Ved godt at det er et prekært spørgsmål, og I må meget gerne stemme anonymt. Jeg er bare nysgerrig -Ps: Afstemningen er IKKE oprettet for at skabe splid eller skænderier herinde.
Hov! Hvor blev alle de andre partier/valgmuligheder af???
øhm... du har da vidst ikke alle partier med?!
Ingen af dem du har valgt man kan stemme på...
Ni-ko-li-ne skriver: øhm... du har da vidst ikke alle partier med?!
Havde skrevet dem alle ned, men kun halvdelen vises... Øv altså!
Du har glemt den røde side... Grissebasse.... Derfor kan jeg ikke deltage i din afstemning.... ;-)
https://www.baby.dk/debat/84900pi1/ordet-er-frit/hvilket-parti-stemmer-du-paa.aspx
Eva. skriver: Ingen af dem du har valgt man kan stemme på...
Hehe nej der er kun én side repræsenteret hér.. Det var sgu da træls. Jeg er vidst ikke så teknisk
Preghiera skriver: Hehe nej der er kun én side repræsenteret hér.. Det var sgu da træls. Jeg er vidst ikke så teknisk
Har lagt et link ind... da det ikke er så lang tid siden der var sådan en.. så kan man jo stemme der..
KaLee skriver: Du har glemt den røde side... Grissebasse.... Derfor kan jeg ikke deltage i din afstemning.... ;-)
Believe me, det ville jeg heller ikke kunne... Har bestemt ikke glemt dem, men de er "forsvundet" siden jeg oprettede afstemningen-... Ih altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128