Tips til at gå i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

tinasmor

Altså nu har jeg slet ikke forstand på sådan noget men jeg tænker, at selv om baby er stor af vægt, så må der vel stadigvæk være nogle ting som ikke er "bagt" færdig hvis der er en hel måned tilbage.

Jeg må indrømme at jeg personligt også gerne ville have at jeg føder til termin eller et par dage før, men ikke meget før det, fordi jeg tænker at jo tidligere barnet er født (f.eks en måned før) der høre man jo tit at der kan komme efter skader som man faktisk først ser helt hen i skolealderen osv, og der er der jo ingen der ønsker for deres barn.

Synes også tit at man har læst tråde om hvad jm har bedømt baby til, og hvad det så i virkeligheden var, og der var ofte nogle hvor de var milevidt fra hinanden.

Ang "råd" (for man ved jo ikke om det bare er amme-historier) men så læste jeg engang om noget himbærthe (tror jeg det var) købte det da jeg var gået over tid sidst, men det hjalp nu ikke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

miinimeal

ved du hvad der hjælper mest´? det hjælperallermest at slappe af. for kroppen skal have god energi, du har noet tid igen og ved man er utålmodig, jeg prøvede snart alt, men først da jeg gav mig selv lov til at slappe af gik mit vand og veerne kom

hav tålmodighed bebs kommer når h*n vil, ved det er svært men det er snart det eneste man kan gøre, giv dig lov til st slappe af(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.