Tips til at gå i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Rikke vuholm

Hej alle sammen.

Er der nogen som har nogle ideer eller har prøvet noget for at gå i fødsel før tid. Jeg har en måned tilbage af min graviditet og jeg har fået at vide at (den lille gludklump) er meget stor. Min jordemor har vuderet hende til at hun er 3500 nu og har som sagt 4 uger endnu. Tør næsten ikke at gå tiden ud hehe. Kan jeg gøre noget eller skal jeg bare lade det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Koen.

Lad vær Jordmoderens skøn er jo et gæt, så kan jo svinge lidt

Anmeld

10. april 2011

Williams'Mor

Min mutti & min søster fødte begge en uge før!
De siger deres trick var at hoppe & lave sprællemand. Jeg begynder selv på deres trick her om en uge. Hehe!

Held og lykke med det hele!  herfra!

Anmeld

10. april 2011

ESV

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen.

Er der nogen som har nogle ideer eller har prøvet noget for at gå i fødsel før tid. Jeg har en måned tilbage af min graviditet og jeg har fået at vide at (den lille gludklump) er meget stor. Min jordemor har vuderet hende til at hun er 3500 nu og har som sagt 4 uger endnu. Tør næsten ikke at gå tiden ud hehe. Kan jeg gøre noget eller skal jeg bare lade det være?

Baby kommer når den syntes tid er.

Der finds rigtig mange råd og tips men ingen af dem skulle angiveligt virker, har hørt at det kun "virker" hvis barnet alligvel var klar.

Herhjemme prøvede vi med sex, der gik 20 min fra vi var færdige til første ve kom. Men hvem siger ikke den var kommet uanset hvad....

Anmeld

10. april 2011

Rikke vuholm

Er bare virkelig nervøs for at hun bliver for stor, og jeg er selvfølgelig også utålmodig

Hvad blev jeres mave målt til altså symfysen min er 38?

Anmeld

10. april 2011

Williams'Mor

Rikke vuholm skriver:

Er bare virkelig nervøs for at hun bliver for stor, og jeg er selvfølgelig også utålmodig

Hvad blev jeres mave målt til altså symfysen min er 38?

Min Måler også 38?! Eller det gjorder den her d. 1 da jeg var til jordmoder)

Anmeld

10. april 2011

Rikke vuholm

oki har du så fået af vide at dit barn er stort?

Anmeld

10. april 2011

Fru Nielsen

Du kan overhovedet ikke regne med de skøn, så lig du ikke for meget i det. Også lad baby komme ud når den er klar til det.... Der er intet du kan gøre for at sætte fødslen igang, uanset hvor meget du prøver.....

Anmeld

10. april 2011

Williams'Mor

Rikke vuholm skriver:

oki har du så fået af vide at dit barn er stort?

Ja, Han er over gennemsnit hehe!!
Kan sørme ikke huske hvad det var han vejede sidst. (FLOVT NOK)
Men det skal jeg så ud og finde ud af imorgen!

Anmeld

10. april 2011

wamse

Altså du har jo 4 uger tilbage af din graviditet, så du skal selvfølgelig ikke gøre noget for at sætte det igang allerede nu. 

Din jm kan sagtens fejlskønne, og hvis du endelig får et stort barn, så er det jo sådan det er

Nyd du bare at dit barn vokser godt, og nyd den sidste tid inden den står på natamning, bleskift, gråd osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.