Nu er jeg nysgerrig...igen..;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

eliasogmor

blir..men de retningslinier er lige til at lukke op og s.... i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

3rollinger

Bastian skriver:

Næh, synes tingene er blæst ud af proportioner.

Ja, jeg er nok tilboejlig til at give dig ret

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

jamen for pokker altså, hvorfor skulle der ikke være plads til de private beskeder! forstår det altså ikke...

jeg mener jo, man kan vel bare springe dem over, og kan slet ikke sætte mig ind i at det kan genere nogen!

//Natascia som syntes alt det her med retningslinier etc. er noget fis, de burde derimod tag fat i de personer som laver balladen og gi dem en opsang!

Gør jeg heller ikke... men Henrik kom heldigvis ind i går og understregede at de nye retningslinier primært var for at undgå de ubehagelige indlæg...så jeg tror og forstår det som om at vi stadig gerne "må" smide en lille hilsen og privatkommentar når vi svarer...ellers ville det da også være trist og som skrevet, så kan jeg altså ikke lade være..

Knus Eva...

Anmeld

24. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Reglerne er ikke skærpet. Retningerslinjerne er, som de altid har været. Vi har blot følt det nødvendigt at minde om dem, da vi følte, at der var ved at udvikle sig en dårlig stemning. Og det ønsker vi for alt i verden ikke.

Retningslinjerne er blot en guide til god omgangstone, så alle kan være her, om det så er alvorlig snak eller sjov og spas. Her skal være plads til alle slags mennesker og emner.

Vi har blot reageret på forskellige punkter, som vi har oplevet, har irriteret flere brugere. Blandt andet dét med personlige beskeder. Det er ikke baby.dk, der har noget imod personlige beskeder - det er brugere, der har været utilfredse.

Vi dikterer ikke og blander os ikke i, hvad I debatterer, så længe vi ikke oplever chikane. Vi vil heller ikke gå ind og stoppe en debat, fordi den drejer fra leverpostej over i pladsbilletter over Storebælt.

Kun i de tilfælde, hvor en debat udvikler sig til personlig hetz el.lign., vil vi reagere. Ellers kan I som altid skrive, hvad I har lyst til. Det er jeres debat

Mvh
Karoline, baby.dk

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Nej, Nej og Nej.. Jeg kan godt li at være her inde... 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Pia.

Jeg bliver også - der er alt for mange søde piger jeg ikke vil undværre her inde.... og jeg tror på at den gode gamle baby.dk stemning kommer igen, lige så snart det væreste har lagt sig...

Knus Pia - som bager igen, er blevet vild med at bage 76.gif

Anmeld

24. oktober 2008

tasha33

ja jeg bliver også, og tror at når der er faldet lidt ro over det igen, så kommer stemningen også igen. en god huske regel skriv kun det selv du selv ville uden at fornærne nogle.
knuz natasha som lige holder pause efter legestuen.

Anmeld

24. oktober 2008

Mathilde

Jeg må indrømme at jeg har tænkt tanken om at droppe siden... Men når alt kommer til alt vil jeg ikke kunne undvære jer herinde og jeg vil hellere kæmpe for at få den gode stemning tilbage.

til alle

Anmeld

24. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

NEJ

Anmeld

24. oktober 2008

petersmor

Bestemt ikke. Jeg skriver ikke så meget herinde men nyder alligevel godt af alle de skønne og til tider fuldstændig "tumpede" debatter i har kørende

Knus Hanne.
Som synes i sommetider er for vildt grinere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.