Nu er jeg nysgerrig...igen..;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Honningblomst

Dorte W. skriver:

Jeg har slet ikke blandet mig i al denne debat om retningslinier, dumme indlæg mv.. MEN...Undskyld, nu synes jeg faktsisk, at der bliver kogt rigelig suppe på en dum situation!

I stedet for en afstemning omkring dette, og 10 indlæg, hvor folk siger farvel, skal vi så ikke bare ud over stepperne og videre?

Lad liget være begravet og kom videre

Ha' en dejlig aften
Dorte

Hov hov...ikke ødelægge min tråd...hvis du havde fulgt med så ville du vide du skulle starte en ny tråd...

Knus Eva..som synes det er skønt at få et billede af hvordan stemningen er herinde og endnu bedre at den faktisk er så god...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Tullebobs

Jeg bliver! Jeg hygger mig her, og det agter jeg at blive ved med...

Kram

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

jeg bliver helt sikker for kan slet ikke undvaere baby.dk og jer sode piger

Anmeld

24. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg løber ingen steder og dem der vil skrive hårdt og nedladende til mig kan sgu bare komme an for jeg kan da heldigvis slukke min pc og så gider jeg ikke tænke mere over det :-) Så bare kom an......

Jeg syntes Baby.dk er et skønt sted!!

Man kan ikke undgå nogle folk benytter chancen for at skrive ting de ikke ville turde skrive IRL og ser jeg sådan en dum kommentar/besked ryster jeg bare på hovedet af folk og tænker de må have en dårlig dag.

Der er aldrig nogen herinde der har skrevet noget dårligt til mig, heller ikke selvom jeg har været uenige med dem.

Og man kan vel aldrig undgå at folk kommer og går?

Så frem med smilet tøser og enkelte mænd, de sure indlæg springer vi da bare over ik?

KNus til alle fra en skide træt Lotte, med 2 vågne børn

Anmeld

24. oktober 2008

Heidi.

Et eneste ord kan beskrive det, og det er NEJ!!!!!!!!!! Så ville jeg jo savne dig Eva

Kh Heidi

Anmeld

24. oktober 2008

Heidi.

Dorte W. skriver:

Jeg har slet ikke blandet mig i al denne debat om retningslinier, dumme indlæg mv.. MEN...Undskyld, nu synes jeg faktsisk, at der bliver kogt rigelig suppe på en dum situation!

I stedet for en afstemning omkring dette, og 10 indlæg, hvor folk siger farvel, skal vi så ikke bare ud over stepperne og videre?

Lad liget være begravet og kom videre

Ha' en dejlig aften
Dorte

Var det ikke lige præcist sådan vi ikke skulle skrive Dorthe??

Anmeld

24. oktober 2008

Miamaja

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg løber ingen steder og dem der vil skrive hårdt og nedladende til mig kan sgu bare komme an for jeg kan da heldigvis slukke min pc og så gider jeg ikke tænke mere over det :-) Så bare kom an......

Jeg syntes Baby.dk er et skønt sted!!

Man kan ikke undgå nogle folk benytter chancen for at skrive ting de ikke ville turde skrive IRL og ser jeg sådan en dum kommentar/besked ryster jeg bare på hovedet af folk og tænker de må have en dårlig dag.

Der er aldrig nogen herinde der har skrevet noget dårligt til mig, heller ikke selvom jeg har været uenige med dem.

Og man kan vel aldrig undgå at folk kommer og går?

Så frem med smilet tøser og enkelte mænd, de sure indlæg springer vi da bare over ik?

KNus til alle fra en skide træt Lotte, med 2 vågne børn

meget godt sagt synes jeg

Anmeld

24. oktober 2008

SaNiNa

nej, hvorfor skulle jeg det?

ælsker at skrive herinde...

Anmeld

24. oktober 2008

sbs78

Nej jeg løber heller ikke nogen steder

Anmeld

24. oktober 2008

tascia

Eva skriver:

Kan skisme ikke undvære jer dejlige kvinder...og træder jeg over engang imellem...altså med små private beskeder, så må I jo give mig et velplaceret spar bagi...

Og tak for de søde ord, er glad for vi ikke er trælse...

Knus og klem herfra kæmpesengen...

jamen for pokker altså, hvorfor skulle der ikke være plads til de private beskeder! forstår det altså ikke...

jeg mener jo, man kan vel bare springe dem over, og kan slet ikke sætte mig ind i at det kan genere nogen!

//Natascia som syntes alt det her med retningslinier etc. er noget fis, de burde derimod tag fat i de personer som laver balladen og gi dem en opsang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.