Mærke liv? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Her er en af mine debater, måske hjælper den lidt (i forhold til tiden), skal lige siges jeg stadig var lidt i chok, derfor er spørgsmålene ikke skide godt formuleret.

https://www.baby.dk/debat/92468pi1/tvillinger/mange-specielle-spoergsmaal.aspx

okay... kan se der er et par stykker der har mærket liv så tidligt...  Men det har jeg også læst mig til nogle med enkelte bebser har gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

Jeg er i dag 13+6 og venter tvillinger... Jeg er meget i tvivl om jeg har mærket liv.. Eller jeg bare bilder mig det ind...

Jeg følte noget meget blødt, der kørte henover min mave indvendigt? det var bare lige hurtigt.....  Det følte som om en hånd, der aede mig blidt indvendigt under nalven ved højre side....

Er jeg helt væk? hehe...

Første gang jeg mærkede liv, føltes det ligesom når man holder et hamster inde imellem hænderne og det prøver at vende sig. Det er den bedste måde jeg kan forklare det på..

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Jeg tror du mærkede liv... det gjorde jeg nemlig også tidligt men det var små bobler

Anmeld

10. april 2011

twinny

kamtok skriver:

Første gang jeg mærkede liv, føltes det ligesom når man holder et hamster inde imellem hænderne og det prøver at vende sig. Det er den bedste måde jeg kan forklare det på..

hehe... sjovt forklaring... Men jeg synes det følte som en fisk hale, der lige rørte mig blidt på indersiden af maven...

Anmeld

10. april 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

hehe... sjovt forklaring... Men jeg synes det følte som en fisk hale, der lige rørte mig blidt på indersiden af maven...

Har aldrig mærket en fisk slå med halen, så kan ikke rigtig følge den følelse - men jeg er nu ret sikker på, at det er liv du har mærket, uanset om det var fiskehale-fornemmelsen, boblefornemmelse eller om det var en lille houdini (det hed mit hamster) der vendte en omgang  Man er meget i tvivl i starten, og det er sådan en helt speciel følelse - det er der ingen tvivl om

Anmeld

10. april 2011

twinny

kamtok skriver:

Har aldrig mærket en fisk slå med halen, så kan ikke rigtig følge den følelse - men jeg er nu ret sikker på, at det er liv du har mærket, uanset om det var fiskehale-fornemmelsen, boblefornemmelse eller om det var en lille houdini (det hed mit hamster) der vendte en omgang  Man er meget i tvivl i starten, og det er sådan en helt speciel følelse - det er der ingen tvivl om

hehehe,,.....  Jaah, jeg har aldrig mærket sådan en følelse før...råbte også meget højt til min kæreste...  det var virkelig unikt...

Anmeld

10. april 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

hehehe,,.....  Jaah, jeg har aldrig mærket sådan en følelse før...råbte også meget højt til min kæreste...  det var virkelig unikt...

Glæd dig til rigtig at mærke dem derinde hver dag, og lige et hurtigt råd - prøv at huske denne her fornemmelse og de skønne spark der kommer senere, for det er hurtigt lagt bag dig når de er kommet ud og pludselig så kommer du i tanke om at du savner det

Håber du får en fantastisk dejlig graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.