Mærke liv? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. april 2011

twinny

Jeg er i dag 13+6 og venter tvillinger... Jeg er meget i tvivl om jeg har mærket liv.. Eller jeg bare bilder mig det ind...

Jeg følte noget meget blødt, der kørte henover min mave indvendigt? det var bare lige hurtigt.....  Det følte som om en hånd, der aede mig blidt indvendigt under nalven ved højre side....

Er jeg helt væk? hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Kløver

Baby-støv skriver:

Jeg er i dag 13+6 og venter tvillinger... Jeg er meget i tvivl om jeg har mærket liv.. Eller jeg bare bilder mig det ind...

Jeg følte noget meget blødt, der kørte henover min mave indvendigt? det var bare lige hurtigt.....  Det følte som om en hånd, der aede mig blidt indvendigt under nalven ved højre side....

Er jeg helt væk? hehe...

det kan det godt være, jeg mærkede selv de første livstegn i uge 14, og føltes som små bobler, eller små slag med halen fra en fisk

Anmeld

10. april 2011

twinny

Maja84 skriver:

det kan det godt være, jeg mærkede selv de første livstegn i uge 14, og føltes som små bobler, eller små slag med halen fra en fisk

Jaah små bobler snakker folk meget om, men det har jeg ikk mærket... Men det var mere som et slag fra halen på en fisk... Meget blødt, lige som et lille nus... hehe....

Er det ikk bare tidligt? Kan man mærke liv tidligere når det er twins??? hehe

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Baby-støv skriver:

Jaah små bobler snakker folk meget om, men det har jeg ikk mærket... Men det var mere som et slag fra halen på en fisk... Meget blødt, lige som et lille nus... hehe....

Er det ikk bare tidligt? Kan man mærke liv tidligere når det er twins??? hehe

måske, men tror uge 14 er det tidligste man sådan mærker, men ja tvillinger kan det godt være man så kan mærke lidt før. men er jo også 2 til at udfylde hulen

Anmeld

10. april 2011

twinny

Maja84 skriver:

måske, men tror uge 14 er det tidligste man sådan mærker, men ja tvillinger kan det godt være man så kan mærke lidt før. men er jo også 2 til at udfylde hulen

jaah, nu går jeg selvfølgelig også ind i uge 15 imorgn. Men jeg tror måske den var der... hehe... tak for svaret...

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Baby-støv skriver:

jaah, nu går jeg selvfølgelig også ind i uge 15 imorgn. Men jeg tror måske den var der... hehe... tak for svaret...

var da så lidt, med tiden vil du blive mere sikker, ejg var først senere i min graviditet sikker på at det var det jeg mærkede, da følelsen var den samme, men bare blev mere og mere kraftig

Anmeld

10. april 2011

twinny

Maja84 skriver:

var da så lidt, med tiden vil du blive mere sikker, ejg var først senere i min graviditet sikker på at det var det jeg mærkede, da følelsen var den samme, men bare blev mere og mere kraftig

okay, men tror det var det... Fordi det er ikk lige noget jeg har følt før...  Men jo du har selvfølgelig ret... man bliver noget mere sikker...

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

Jeg har kun mærket nogle bobler, men tror også mine deller gør en forskel. Men det lyder meget som det, andre siger, de mærkede i starten.

Anmeld

10. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Jeg har kun mærket nogle bobler, men tror også mine deller gør en forskel. Men det lyder meget som det, andre siger, de mærkede i starten.

okay... dem har jeg slet ikk  mærket....  Men det føltes virkelig som noget der rørte min mave indvendigt meget blidt og kort...

Synes bare det er tidligt..

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

okay... dem har jeg slet ikk  mærket....  Men det føltes virkelig som noget der rørte min mave indvendigt meget blidt og kort...

Synes bare det er tidligt..

Her er en af mine debater, måske hjælper den lidt (i forhold til tiden), skal lige siges jeg stadig var lidt i chok, derfor er spørgsmålene ikke skide godt formuleret.

https://www.baby.dk/debat/92468pi1/tvillinger/mange-specielle-spoergsmaal.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.