Anonym skriver:
Og hvad har jeres chef sagt til det?Jeg har fået tidlig bækkenløsning og lægen foreslår jeg kun arbejder 20 timer om ugen. Jeg frygter så meget at fortælle det imorgen fordi de i forvejen ikke er glade for at jeg er gravid, og jeg har lige været sygemeldt en måned med meget slem kvalme. De snakker næsten ikke til mig på jobbet så jeg frygter godt nok hvordan det så blir efter det her.Vil lige høre om I andre har nogle erfaringer!??
jeg havde også problemer med min arb plads til at starte med fordi jeg var væk i lidt over en mån pga kvalme og sygdom.
så fik vi lavet en muligheds æklæring så begyndt at arb hver anden dag.
også blev chefen lidt flinker.
efter 2 mån ca så så fik jeg problemer med bækkenet og måtte sygemeldes og det blev han så ikke glad for igen.
i starten blev jeg meget ked hver gang cheffen var en "idiot" for følt virkelig det var mig der var noget galt med. men efter noget tid måtte jeg jo ekende at det var ham der var problemet også bare feje tingne af skuldrene når han var urimlig.
jeg kontaktet også min fagforening og de gav mig også rådet med at se tiden an. også sørge for at få alt på papir eller mail sms med sygmeldinger så du kan dokumeter at du har alt på det rene hvis der nu skulle blive noget.
også snak med din jordmor og læge om din arb sitution så du helle tiden har deres støtte. hjalp mig meget.
håber du klare den er ikke sjovt med en chef der køre på en samtidig med man ikke har det godt.
Anmeld