Nogen der har fået lavet mulighedserklæring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

enig her...

Prøvede men lægen vil ik sygemelde mig så tidlig Chefen gjorde også forskel denne uge. De andre fik fri to dage fordi de havde arbejdet hårdt men jeg sku selv betale de to fridage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

er du medlem af en fagforening. For hvis de er så ubehagelige så skal de da helt sikkert ind over.

Jeg har talt med dem. De sagde jeg sku se det lidt an og så ringe igen hvis det blir ved. Ringede nemlig til dem fordi chefen var helt urimelig og gav de andre to fridage men jeg sku selv betale dem

Anmeld

10. april 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Jeg har talt med dem. De sagde jeg sku se det lidt an og så ringe igen hvis det blir ved. Ringede nemlig til dem fordi chefen var helt urimelig og gav de andre to fridage men jeg sku selv betale dem

Jamen det er jo helt galt! Sig til din læge at det er så slemt og at chefen holder dig uden for og sig at det kan ikke passe du skal skifte læge for at få lov til at sygemelde dig.

Dernæst, sygemeld dig på fuld tid. Det behøver du ikke lægens ord for. Bare gør det!

Anmeld

11. april 2011

RiUL

Anonym skriver:

Hvordan gik din samtale? Frygter virkelig at de bare blir mere og mere ulidelige at være sammen med

Jeg var så nervøs, men jeg skulle også fuldtidssygemelde mig med det samme. Så jeg skulle jo ikke være på arbejdspladsen bagefter, men ring til din fagforening, eller sygemeld dig fuldtid som en af de andre skriver. For der er ikke noget værre end at "frygte" at skulle på arbejde.

Anmeld

11. april 2011

tingimor

Anonym skriver:

Og hvad har jeres chef sagt til det?Jeg har fået tidlig bækkenløsning og lægen foreslår jeg kun arbejder 20 timer om ugen. Jeg frygter så meget at fortælle det imorgen fordi de i forvejen ikke er glade for at jeg er gravid, og jeg har lige været sygemeldt en måned med meget slem kvalme. De snakker næsten ikke til mig på jobbet så jeg frygter godt nok hvordan det så blir efter det her.Vil lige høre om I andre har nogle erfaringer!??

jeg havde også problemer med min arb plads til at starte med fordi jeg var væk i lidt over en mån pga kvalme og sygdom.

så fik vi lavet en muligheds æklæring så begyndt at arb hver anden dag. 

også blev chefen lidt flinker.

efter 2 mån ca så så fik jeg problemer med bækkenet og måtte sygemeldes og det blev han så ikke glad for igen.

i starten blev jeg meget ked hver gang cheffen var en "idiot" for følt virkelig det var mig der var noget galt med. men efter noget tid måtte jeg jo ekende at det var ham der var problemet også bare feje tingne af skuldrene når han var urimlig.

jeg kontaktet også min fagforening og de gav mig også rådet med at se tiden an. også sørge for at få alt på papir eller mail sms med sygmeldinger så du kan dokumeter at du har alt på det rene hvis der nu skulle blive noget.

også snak med din jordmor og læge om din arb sitution så du helle tiden har deres støtte. hjalp mig meget.

håber du klare den er ikke sjovt med en chef der køre på en samtidig med man ikke har det godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.