Nogen der har fået lavet mulighedserklæring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.740 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Anonym trådstarter

Og hvad har jeres chef sagt til det?Jeg har fået tidlig bækkenløsning og lægen foreslår jeg kun arbejder 20 timer om ugen. Jeg frygter så meget at fortælle det imorgen fordi de i forvejen ikke er glade for at jeg er gravid, og jeg har lige været sygemeldt en måned med meget slem kvalme. De snakker næsten ikke til mig på jobbet så jeg frygter godt nok hvordan det så blir efter det her.Vil lige høre om I andre har nogle erfaringer!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har nogle erfaringer med det eller noget lign som de vil dele??

Anmeld

10. april 2011

aarhusmor

Jeg har ikke prøvet det. Men synes virkelig du skal passe på dig selv. Hvis din arbejdsplads ikke vil tale med dig pga. din graviditet, så skulle du måske overveje at melde dig syg heltids, inden du ryger ned med stress og depression.

Anmeld

10. april 2011

Happiness

Har ingen erfaringer. Men det er da rigtig øv. Håber ikke det er for smertefuldt!

Tænker at du jo på ingen måde kan gøre for at du har fået det, så de kan jo ikke tillade at blive sur på dig!

Håber de tager det pænt, og at det er til at holde ud at gå på arbejde!

Anmeld

10. april 2011

RiUL

Jeg har ikke prøvet det, men har dog været til sygefraværssamtale på mit job. Men synes bare du skal tage det roligt, du kan jo ikke gøre for at du har fået bækkenløsning. Og hvis der bliver noget, så er du vel forhåbentlig medlem af en fagforening, så kan de altid hjælpe dig

Ellers må du jo bare til lægen igen, og forhøre dig om at blive sygemeldt på fuldtid

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke prøvet det. Men synes virkelig du skal passe på dig selv. Hvis din arbejdsplads ikke vil tale med dig pga. din graviditet, så skulle du måske overveje at melde dig syg heltids, inden du ryger ned med stress og depression.

Lægen vil ikke sygemelde mig fuld tid så tidlig Det er bare ikke rart at være på job og de så ik taler til mig

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Har ingen erfaringer. Men det er da rigtig øv. Håber ikke det er for smertefuldt!

Tænker at du jo på ingen måde kan gøre for at du har fået det, så de kan jo ikke tillade at blive sur på dig!

Håber de tager det pænt, og at det er til at holde ud at gå på arbejde!

Tak. Håber også de tager det pænt men frygter virkelig deres reaktion

Anmeld

10. april 2011

twinny

enig her...

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men har dog været til sygefraværssamtale på mit job. Men synes bare du skal tage det roligt, du kan jo ikke gøre for at du har fået bækkenløsning. Og hvis der bliver noget, så er du vel forhåbentlig medlem af en fagforening, så kan de altid hjælpe dig

Ellers må du jo bare til lægen igen, og forhøre dig om at blive sygemeldt på fuldtid

Hvordan gik din samtale? Frygter virkelig at de bare blir mere og mere ulidelige at være sammen med

Anmeld

10. april 2011

sarahb

er du medlem af en fagforening. For hvis de er så ubehagelige så skal de da helt sikkert ind over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.