Yes... Super god scanning idag... Weeee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg har 3-4stk iden ene side og 4-5stk i den anden og de var imellem 8-10mm og ingen tegn på overstimulering.. Så jeg skal til scanning igen på onsdag og blive på 150e gonal-f om aftenen og orgalutran om morgenen... Så nu må vi se... Men puha, nu er vi oppe på 12.000 i medicin udgifter.....

Håber det er lykkens gang...

Ihh, hvor er det fantastisk søde Jeg er sikker på, at det er jeres tur nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor er det fantastisk søde Jeg er sikker på, at det er jeres tur nu

1000 tak søde!!!  Håber så meget du får ret!!!!!

Hvordan går det hos jer????

Lene

Anmeld

11. april 2011

ønskebørn74

FrkLarsen skriver:

Det er kun skønt!!

Jamen, Emilie blev passer for først gang i 8 måneder af farmor fra igår til i dag, det er dælme hårdt!!!! 

Ellers har vi det godt, Emilie bliver bare så hurtigt stor altså, jeg kan ikke følge med længere!! 

Hold op... Er hun allerede 8 måneder!!! Vildt!!!

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

x en milliard million 

Anmeld

11. april 2011

ønskebørn74

Dorthemuzz skriver:

alt for jer at det lykkes for jer..

1000 tak søde!!!!  Vi håber på vores bliver lige så dejlig som din lille dreng!!!!

Lene

Anmeld

11. april 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

x en milliard million 

1000 tak søde!!!  Og lige over!!! Hvordan går det med rugningen????

Lene

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!  Og lige over!!! Hvordan går det med rugningen????

Lene

tark 

jamen det ved jeg ikke.. synes jo jeg mærker SÅ mange ting, men det kan jo også bare være gasssss men f.eks. idag da jeg skulle slæbe en palle kostprodukter ind i centret (op af ca. 20 trin), så fik jeg lidt indvendig sidestik i mavsen... det tager jeg som et godt tegn. 

Anmeld

11. april 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

tark 

jamen det ved jeg ikke.. synes jo jeg mærker SÅ mange ting, men det kan jo også bare være gasssss men f.eks. idag da jeg skulle slæbe en palle kostprodukter ind i centret (op af ca. 20 trin), så fik jeg lidt indvendig sidestik i mavsen... det tager jeg som et godt tegn. 

Husk du ikke må løfte for meget sødeste!!!! Og gud hvor jeg bare  alt hvad jeg kan for at i bliver fri for IVF!!!! Og at det er nu den er der!!!!

Lene

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Husk du ikke må løfte for meget sødeste!!!! Og gud hvor jeg bare  alt hvad jeg kan for at i bliver fri for IVF!!!! Og at det er nu den er der!!!!

Lene

Jeg har faktisk ikke fået en eneste restriktion fra klinikken. Skal leve helt normalt ....  - men holder ekstra pauser og løfter ikke så meget af gangen. Jeg har jo bare et job hvor det er meget fysisk.. heldigvis er min krop vantil det så den bliver ikke sådan at skræmme.

Ihh.. hvor ville det være skønt hvis det lykkes. Så slipper jeg få en tur til gynækologen og scanning af æggestokkene. Og så får jeg lov at have en lille strutmave til sommer  ville være skøøøønt. Glæder mig sådan til at blive lidt tyk .. hehe.. 

Anmeld

11. april 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

for jer og godt gået søde!!! Hvor mange kg har du smidt???

siden jeg startede for lang tid siden så ca. 15kg men tog 6på igen siden sidste forsøg, men de er næsten kommet af igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.