Yes... Super god scanning idag... Weeee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.004 visninger
67 svar
0 synes godt om
10. april 2011

ønskebørn74

Jeg har 3-4stk iden ene side og 4-5stk i den anden og de var imellem 8-10mm og ingen tegn på overstimulering.. Så jeg skal til scanning igen på onsdag og blive på 150e gonal-f om aftenen og orgalutran om morgenen... Så nu må vi se... Men puha, nu er vi oppe på 12.000 i medicin udgifter.....

Håber det er lykkens gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

nielsen80

Nej hvor dejligt, at alt ser godt ud... for at dette forsøg ender med en dejlig bebs ( og æg i fryseren til lillebror eller søster)

Og medicin udgifterne er helt ondsvage, det var noget nær det samme i mit første forsøg. Håber virkelig for dig, at økonomien ikke går dig for meget på, og at I kan klare det. Det er bare dybt uretfærdigt.

Anmeld

10. april 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Jeg har 3-4stk iden ene side og 4-5stk i den anden og de var imellem 8-10mm og ingen tegn på overstimulering.. Så jeg skal til scanning igen på onsdag og blive på 150e gonal-f om aftenen og orgalutran om morgenen... Så nu må vi se... Men puha, nu er vi oppe på 12.000 i medicin udgifter.....

Håber det er lykkens gang...

åh hvor dejligt, håber det er nu at det er

Anmeld

10. april 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Nej hvor dejligt, at alt ser godt ud... for at dette forsøg ender med en dejlig bebs ( og æg i fryseren til lillebror eller søster)

Og medicin udgifterne er helt ondsvage, det var noget nær det samme i mit første forsøg. Håber virkelig for dig, at økonomien ikke går dig for meget på, og at I kan klare det. Det er bare dybt uretfærdigt.

Håber du har ret og der er held i sprøjten......

Og ja det er helt åndsvagt med de medicin priser... Men vi trøster os med at hvis ikke det er lykkens gang i denne omgang, så er medicinudgifterne til næste forsøg til at overkomme...

Men bare vent, det bliver slet ikke nødvendigt...

Lene

Anmeld

10. april 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

åh hvor dejligt, håber det er nu at det er

1000 tak søde!!!!... Håber i har en god søndag!!!!

Lene

Anmeld

10. april 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!!... Håber i har en god søndag!!!!

Lene

det har vi, hvad med jer

Anmeld

10. april 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

det har vi, hvad med jer

Den kunne nok ikke blive bedre!!!! Ikke efter den gode scanning...

Anmeld

10. april 2011

Mullefisen2011

Krydser så meget fingre for dig søde..

Sender en masse babystøv i din retning og så siger vi det er lykkens gang denne gang..

Anmeld

10. april 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Den kunne nok ikke blive bedre!!!! Ikke efter den gode scanning...

Kan jeg godt forstå, håber på vi snart får nogle skønne scanningsbilleder at se, af en smuk lille spire

Anmeld

10. april 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Krydser så meget fingre for dig søde..

Sender en masse babystøv i din retning og så siger vi det er lykkens gang denne gang..

1000 tak søde!!!! Hvordan har du det??

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.