Hjemmerøverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Pia.

Ja jeg er bestemt bange for det og det er noget jeg tænker over - ved ikke hvorfor, men får altid så mange tossede tanker når jeg lægger mig i min seng om aften - og i blandt disse tanker frygter jeg der skulle komme nogen ind... engang var man sikrede (troede man) hvis bare døren var låst... - men føler mig slet ikke sikker i dag... det er helt sikkert fordi jeg har børn jeg får den slags tanker... Tænk hvis jeg ikke kunne passe på mine børn... uha...

så jeg er bange for det...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja jeg er bestemt bange for det og det er noget jeg tænker over - ved ikke hvorfor, men får altid så mange tossede tanker når jeg lægger mig i min seng om aften - og i blandt disse tanker frygter jeg der skulle komme nogen ind... engang var man sikrede (troede man) hvis bare døren var låst... - men føler mig slet ikke sikker i dag... det er helt sikkert fordi jeg har børn jeg får den slags tanker... Tænk hvis jeg ikke kunne passe på mine børn... uha...

så jeg er bange for det...

Knus Pia.

Jeg har hørt og læst at det at man har en hund eller flere, det virker rigtig godt og præventivt over for indbrud...så jeg tror faktisk ikke du skal bekymre dig så meget,...og så bor I jo tæt på andre og ikke mindst på Lolland, hvad er der lige at stjæle hernede hvor vi bor-griner.
Stort kram...

Anmeld

24. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Jeg har hørt og læst at det at man har en hund eller flere, det virker rigtig godt og præventivt over for indbrud...så jeg tror faktisk ikke du skal bekymre dig så meget,...og så bor I jo tæt på andre og ikke mindst på Lolland, hvad er der lige at stjæle hernede hvor vi bor-griner.
Stort kram...

ja den med hunden føler jeg mig sikker med - men lige over på den anden side af vejen 50 meter fra hvor vi bor skete det sidste år. der bor et ældre ægtepar som blev røvet, manden blev bundet osv.... - ved ikke hvad de havde der var så interesant - måske mange kontanter, det finder de i hvert fald ikke her 76.gif....

He He...

Knus Pia

Anmeld

24. oktober 2008

Mathilde

Nej jeg tænker faktisk slet ikke over det...
Det er frygteligt når det sker og jeg føler med dem der bliver udsat for det, men jeg undgår at spekulere på det....

Hvor er det træls for dig at det påvirker dig så meget at du bliver direkte angst.

Kram fra Mathilde

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

ja den med hunden føler jeg mig sikker med - men lige over på den anden side af vejen 50 meter fra hvor vi bor skete det sidste år. der bor et ældre ægtepar som blev røvet, manden blev bundet osv.... - ved ikke hvad de havde der var så interesant - måske mange kontanter, det finder de i hvert fald ikke her 76.gif....

He He...

Knus Pia

Synes der er en tendens til det er de ældre det går ud over og jeg tror måske at mange har en idé om netop denne gruppe tit har mange kontanter liggende....og det tror jeg faktisk tit de har...
Knus fra mig til dig...

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

PiaR skriver:

He He...

Knus Pia

-griner- vi har også hund, men den er sku lidt for sig selv, så den ser nok sit snit til at løbe ud af døren fremfor at advare om tyve

Anmeld

24. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

ja lidt gør jeg da.... selvom vu bor på lande

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.