Hjemmerøverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bliver du skræmt af alle hjemmerøverierne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.267 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Anonym trådstarter

Hvordan har I det med dem?
Jeg er rigtig bange og sover dårligt på grund af det. Det er en stor frygt for mig, mere fordi jeg har børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Skovurt

Jeg synes det er skrækkeligt det man hører om - det er bare så grænseoverskridende på alle punkter. Et er at ens hjem bliver røvet når man ikke er hjemme - men at de kommer mens man er der - og at man bliver overfaldet - og i værste fald slået ihjel - det er forfærdeligt.

Jeg sover ikke dårligt pga det, men jeg tænker da over det - fordi man hører så meget om det; og jeg synes bestemt ikke det er rart at tænke på at det kunne ske for en selv.

For et par uger siden blev døren hos vores nabo sparket ind, og hendes lejlighed gennemrodet, og bestjålet - så det fik også tankerne frem i mig - at FØJ for at jeg havde været hjemme mens de var derinde - tænk nu hvis de var kommet her

Men... jeg tror du bliver nødt til at tænke på at det trods alt er noget et fåtal oplever - og ikke lade dig gå for meget på af det; selvom det kan være svært hvis man først har fået tankerne ind på det.

Anette

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Hvordan har I det med dem?
Jeg er rigtig bange og sover dårligt på grund af det. Det er en stor frygt for mig, mere fordi jeg har børn.

Nej, det må jeg altså indrømme at jeg slet ikke er bange for....ved godt jeg sover på første sal, så det hjælper jo nok...men vi har da åben tereassedør hele natten, for ikke at dø af varme.
Det er måske også en af fordelene ved at bo i en "fattig" del af danmark...tror ikke det er vanvittig attraktivt for røvere at røve huse i Nørre A...
Så nej, er ikke og har aldrig været bange for røveri...og så er jeg måske naiv, men har en idé om at røverne ikke er dumme og har gjort deres forarbejde...de ved godt hvor der er noget af værdi og i hvilke områder de har ro til at bryde ind. Jeg har aå absolut ikke andet af værdi end mine tre børn...
Knus Eva..

Anmeld

23. oktober 2008

miver

Jeg har det osse skidt med det synes det er kommet tættere på i Tjørnelund (hvor det var igår ) har jeg boet som barn , ja det er uhyggeligt .

Anmeld

23. oktober 2008

MorCamilla

Ja jeg er også bange for at det skal ske her, men det er ikke noget jeg går og tænker over hver aften, hvis jeg gjorde det, ville jeg blive skør i hovedet af det, det er jeg sikker på..
Men det er bestemt noget jeg er bange for, især fordi vi har Mikkel...

Anmeld

23. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det er ikke noget jeg går og tænker over til daglig, og jeg er ikke bange for at lægge mig til at sove om aftenen.
Jeg synes dog at det er en uhyggelig udvikling.
Men tror ikke nogen kunne finde på at bryde ind her. Bor i et rækkehus i en boligforening, og dels er der mange mennesker omkring os der ville kunne opdage evt. røvere, dels vil jeg mene det er ret tydeligt at jeg ikke har så mange værdier som hvis jeg boede i en stor villa et sted.
Og så sover jeg også på 1.sal sammen med mine børn.

Rikke.

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Nej slet ikke..
Har godt nok ikke fulgt med i nyhederne den sidste stykke tid, men indtil videre efter det jeg har hørt er det -DESVÆRRE- de ældre sagesløse det går ud over.. Så bekymret på mine bedstemødres vejne, jo det er jeg...
Anja -der savner den gamle smiley funktion..

Anmeld

23. oktober 2008

Anonym trådstarter

Er glad for at høre jeg ikke er alene!

Men Eva, hvordan tør du sove med åbne dører? Syntes her de sidste par dage, ofrene har virket meget tilfældige.

Jeg er angst for det, ved ikke hvordan jeg skal få det stoppet!

Anmeld

23. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Overhovedet ikke det der liger. De skal være hjertens velkommen til at prøve. Jeg tror bare at resultat vil være, at vi skal betale erstatning for hundebid Men det gør jeg gerne.

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Er glad for at høre jeg ikke er alene!

Men Eva, hvordan tør du sove med åbne dører? Syntes her de sidste par dage, ofrene har virket meget tilfældige.

Jeg er angst for det, ved ikke hvordan jeg skal få det stoppet!

Tjo...som sagt sover vi på første sal og uden for døren er et tag, som vender om i haven. Haven er lukket af med et stort hegn og låge som er låst om natten...selvfølgelig kan de klatre over, men jeg er sikker på, at hvis der er nogen der beslutter sig at ville ind, så kommer de det...åben dør eller ej.
Men man kan ikke se døren fra vejen...
Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.