Hej piger
Jeg må lige læsse af på jer, jeg ved i kan klare det 
Jeg fortæller lige lidt baggrunds historie først. Vores søn bliver 1 mdr her 13/4. I fredags var vi til åben hus hos sundhedsplejersken og finder ud af at vores søn har tabt sig omkring 80 gram på 2 ½ uge. Sundhedsplejersken forslår at vi så suplerer ammingen med Nan1 så vi er sikker på at han får nok at spise. (skal siges at jeg helst vil amme)
Problemet er at jeg straks føler mig lidt nede over at vores søn ikke får nok ud af min mælk, men jeg kæmper med ammingen så godt som jeg magter.
Nu er jeg så bare træt af at forskellige folk kommer med kommentarer som: "skal han nu spise igen?" "er han ikke snart færdig?" osv osv... Jeg forsøger jo bare at give ham det bedste, men ak - føler mig sq lidt nede når folk kommer med sådanne kommentarer.
Jeg har ligeledes forsøgt at holde ham lidt hen med en sut, for at skabe større appetit hos ham (råd fra sundhedsplejersken), men han vil kun tage sutten i autostolen og en sjælden gang i barnevognen eller ikke
Så det projekt er næsten opgivet igen.
Er det virkelig forkert at kæmpe så meget for at ammingen skal køre ordentlig? *suk* Det er jo ikke sådan at jeg viser bryster frem når jeg ammer, jeg ammer da meget diskret synes jeg selv. 
Hvis du har læst med her til - så tak 

Anmeld