Sød kastreret hankat søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Pena

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg vil gerne spørge min kæreste hvad han siger til et nyt familie medlem, men vil ikke love noget..  Men hvor er han da bare sød og dejlig, tror du han ville kunne leve som 100 % udekat (land kat), han kan selvfølgelig gå ind i stalden til de andre dyr, men ikke i vores huset..

Han er meget kælen, så jeg tror han ville savne at kunne blive nusset.

Tanken om at han skal blive en ladekat, gør ret ondt i mit hjerte må jeg indrømme, men ved godt det måske ender med det.

Men indtil videre vil jeg gerne prøve om der kommer andre muligheder, ellers tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Pena

Kofoed33 skriver:

Hvis han skulle flytte hjem hos os, skal han have en meget stærk sjæl, for vores kat er en forkælet møgunge. Vi bor pt på 1. sal, men flytter til den 1., så hvis du stadig ikke er kommet af med ham, må vi lige snakke sammen, men kan nok ikke tage ham, før vores egen er vant til, at komme ud.

Men han er da sød

Jeg vil meget gerne have lov til at kontakte dig efter den 1. hvis det ikke er lykkedes inden.

Oluf er en ret mentalt stærk og modig kat, så et stk forkælet kat burde han godt kunne klare.

Jeg har sammensat et utal af katte i min tid, og der har aldrig været slåskamp. Men selvfølgelig er der en periode hvor de skal se hinanden an, og hvor man føler der er en aftalt våbenhvile, hvor de kun tåler hinanden.

Min erfaring er at efter 14 dage er stridsøksen begravet.

Men jeg skriver et pb til dig hvis det er aktuelt efter den 1.

Foreløbig tak for henvendelsen

Anmeld

11. april 2011

Bom

Pena skriver:

Han er meget kælen, så jeg tror han ville savne at kunne blive nusset.

Tanken om at han skal blive en ladekat, gør ret ondt i mit hjerte må jeg indrømme, men ved godt det måske ender med det.

Men indtil videre vil jeg gerne prøve om der kommer andre muligheder, ellers tak for hjælpen.

Han vil nu stadig blive nusset med hver dag, vi kommer ihvertfald mindst 3 gange om dagen i stalden, og der får dem der gider lige et klø under maven.. Vi har en killing fra sidste år, som Altid sidder foran vores hoveddør, og vi kommer ikke ind før han er kløet under maven.. Tihi, skøre kat.. Men hvis du fortryder siger du bare til..

Anmeld

11. april 2011

Pena

Han vil nu stadig blive nusset med hver dag, vi kommer ihvertfald mindst 3 gange om dagen i stalden, og der får dem der gider lige et klø under maven.. Vi har en killing fra sidste år, som Altid sidder foran vores hoveddør, og vi kommer ikke ind før han er kløet under maven.. Tihi, skøre kat.. Men hvis du fortryder siger du bare til..

Lyder jo hyggeligt nok.

Jeg ser bare sådan et skræk scenarie med syge katte som ingen lægger mærke til, og de må selv skaffe føden, og fryser ihjel om vinteren.

Det er lidt det billede jeg har af gårdkatte, derfor jeg har det svært med det. Men selvfølgelig kan der være forskel på det også.

Du har beroliget mig en del, og hvis jeg får brug for det, vil jeg kontakte dig igen.

Anmeld

11. april 2011

Bom

Pena skriver:

Lyder jo hyggeligt nok.

Jeg ser bare sådan et skræk scenarie med syge katte som ingen lægger mærke til, og de må selv skaffe føden, og fryser ihjel om vinteren.

Det er lidt det billede jeg har af gårdkatte, derfor jeg har det svært med det. Men selvfølgelig kan der være forskel på det også.

Du har beroliget mig en del, og hvis jeg får brug for det, vil jeg kontakte dig igen.

Sådan tror jeg desværre også det er på de helt STORE bondegårde, som lever af køer eller lign..

Men vi har kun 1 hest, 1 ged og nogle høns, og så har vi 8 katte lige nu.. Og kattene får selvfølgelig også mad 2 gange om dagen, og rester i ny og næ, så her lider de vist ingen nød..

Men du er altid velkommen til at se hvordan vi bor, hvis det er..

Anmeld

11. april 2011

Faith

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Sådan tror jeg desværre også det er på de helt STORE bondegårde, som lever af køer eller lign..

Men vi har kun 1 hest, 1 ged og nogle høns, og så har vi 8 katte lige nu.. Og kattene får selvfølgelig også mad 2 gange om dagen, og rester i ny og næ, så her lider de vist ingen nød..

Men du er altid velkommen til at se hvordan vi bor, hvis det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.