Sød kastreret hankat søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Pena

Kære alle

Det er med en sten for hjertet at jeg har måttet indse at min lille Oluf skal have et nyt hjem.

Han er en helt fantastisk lille fyr, men hvor jeg bor må der kun være indekatte, og det kan han slet ikke leve med, så nu prøver jeg at skrive dette for at se om der er andre der vil give ham et kærligt hjem.

Han er 9 mdr og blev kastreret for et par mdr siden. Han bor sammen med en hund og en anden hunkat, han burde derfor fint kunne bringes sammen med andre dyr.

Han er superkælen og legesyg. Dog er det "værste" killing gået af ham, dvs. han bider ikke længere i ledninger osv.

Da han elsker både at være inde og ude, ville det være nemmest for ejeren at han kommer til et hjem med kattelem. Det er et MUST at han kan komme udenfor jævnligt.

Jeg tror det var de mest relevante oplysninger, men spørg endelig hvis du har spørgsmål.

Nå ja, vi bor i Tjæreborg, lidt udenfor Esbjerg. Jeg har desværre ikke mulighed for at aflevere ham.

Han betyder virkelig meget for mig, så det er vigtigt han kommer et sted hen hvor han får masser af nus på maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Pena

Opper den lige

Anmeld

10. april 2011

millesofie

opper dig lige

hvor er han bare kær, bare vi havde plads

Anmeld

11. april 2011

Pena

11. april 2011

twinboys

Iiihhh hvor er han sød... men ingen interesse her... Håber den finder et rart hjem

Anmeld

11. april 2011

Darling<3

Pena skriver:

Kære alle

Det er med en sten for hjertet at jeg har måttet indse at min lille Oluf skal have et nyt hjem.

Han er en helt fantastisk lille fyr, men hvor jeg bor må der kun være indekatte, og det kan han slet ikke leve med, så nu prøver jeg at skrive dette for at se om der er andre der vil give ham et kærligt hjem.

Han er 9 mdr og blev kastreret for et par mdr siden. Han bor sammen med en hund og en anden hunkat, han burde derfor fint kunne bringes sammen med andre dyr.

Han er superkælen og legesyg. Dog er det "værste" killing gået af ham, dvs. han bider ikke længere i ledninger osv.

Da han elsker både at være inde og ude, ville det være nemmest for ejeren at han kommer til et hjem med kattelem. Det er et MUST at han kan komme udenfor jævnligt.

Jeg tror det var de mest relevante oplysninger, men spørg endelig hvis du har spørgsmål.

Nå ja, vi bor i Tjæreborg, lidt udenfor Esbjerg. Jeg har desværre ikke mulighed for at aflevere ham.

Han betyder virkelig meget for mig, så det er vigtigt han kommer et sted hen hvor han får masser af nus på maven.

Nårh en dejlig kat<3

Har en pige som ligner ham på en prik!! Kan desværre ikke lukke ham ud, da jeg bor på anden sal, ellers ville jeg gerne have hentet ham!!!

Held og lykke med ham, han er dejlig

Anmeld

11. april 2011

Pena

Honnie's Wife:) skriver:

Nårh en dejlig kat<3

Har en pige som ligner ham på en prik!! Kan desværre ikke lukke ham ud, da jeg bor på anden sal, ellers ville jeg gerne have hentet ham!!!

Held og lykke med ham, han er dejlig

Tak for de søde ord.

Ja problemet er jo at mange kun kan have indekat. Jeg havde ham fra killing, og troede derfor at han kunne leve med det, men nej. Han mjaver hele tiden indtil jeg lukker ham ud, så det er vist vejen frem for ham.

Men det er dælme hårdt at skulle af med min lille skattemand

Anmeld

11. april 2011

Bom

Pena skriver:

Tak for de søde ord.

Ja problemet er jo at mange kun kan have indekat. Jeg havde ham fra killing, og troede derfor at han kunne leve med det, men nej. Han mjaver hele tiden indtil jeg lukker ham ud, så det er vist vejen frem for ham.

Men det er dælme hårdt at skulle af med min lille skattemand

Jeg vil gerne spørge min kæreste hvad han siger til et nyt familie medlem, men vil ikke love noget..  Men hvor er han da bare sød og dejlig, tror du han ville kunne leve som 100 % udekat (land kat), han kan selvfølgelig gå ind i stalden til de andre dyr, men ikke i vores huset..

Anmeld

11. april 2011

twinny

hvor er han skøn og hvis min hunkat ikke var sådan en strigle. ville jeg gerne overtage ham.... Men hun er så strid...

held og lykke med at få ham afsat....

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Hvis han skulle flytte hjem hos os, skal han have en meget stærk sjæl, for vores kat er en forkælet møgunge. Vi bor pt på 1. sal, men flytter til den 1., så hvis du stadig ikke er kommet af med ham, må vi lige snakke sammen, men kan nok ikke tage ham, før vores egen er vant til, at komme ud.

Men han er da sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.