Kære alle
Det er med en sten for hjertet at jeg har måttet indse at min lille Oluf skal have et nyt hjem.
Han er en helt fantastisk lille fyr, men hvor jeg bor må der kun være indekatte, og det kan han slet ikke leve med, så nu prøver jeg at skrive dette for at se om der er andre der vil give ham et kærligt hjem.
Han er 9 mdr og blev kastreret for et par mdr siden. Han bor sammen med en hund og en anden hunkat, han burde derfor fint kunne bringes sammen med andre dyr.
Han er superkælen og legesyg. Dog er det "værste" killing gået af ham, dvs. han bider ikke længere i ledninger osv.
Da han elsker både at være inde og ude, ville det være nemmest for ejeren at han kommer til et hjem med kattelem. Det er et MUST at han kan komme udenfor jævnligt.
Jeg tror det var de mest relevante oplysninger, men spørg endelig hvis du har spørgsmål.
Nå ja, vi bor i Tjæreborg, lidt udenfor Esbjerg. Jeg har desværre ikke mulighed for at aflevere ham.
Han betyder virkelig meget for mig, så det er vigtigt han kommer et sted hen hvor han får masser af nus på maven.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld