Tøsehyggeaften uden mand og børn..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Aves.

Pia. skriver:

Jeg er også frisk men kun her på Sjælland smiler .... Jeg bor ikke så stort men hvor der er hjerterum er der husrum - alt efter hvor mange vi bliver ? Knus Pia - som syntes det er dejligt uden mand og børn !

Super...og dejligt jeg ikke er ene om at synes det er mest attraktivt uden børn og mænd..

Måske du bor mere central for alle end jeg gør...må vi lige se hvor mange der melder sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Måske det er bedre ved Pia... hun bor sådan mere midt i det hele... Og ja, så kan vi jo køre sammen hvis der er flere fra samme område...ej, det skal da blive til noget, er sikker på det ville blive virkelig sjovt...

Ja, Pia bor lidt mere centralt, men lad os nu se hvor mange der melder sig.....hun påstår jo hun ikke har så meget plads....

Nu blev den ihvertfald oppet.....

Anmeld

10. april 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Ja, Pia bor lidt mere centralt, men lad os nu se hvor mange der melder sig.....hun påstår jo hun ikke har så meget plads....

Nu blev den ihvertfald oppet.....

Hehe...ja, det er jo det...så må vi sidde lidt tæt og tage ud og se lidt på de lokale værtshuse...

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Oz mig  

JA da! Det er da en selvfølge

Jeg har jo også et hus i Næstved vi kan være i - der skal vi nok bare sidde på gulvet....

Anmeld

10. april 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

JA da! Det er da en selvfølge

Jeg har jo også et hus i Næstved vi kan være i - der skal vi nok bare sidde på gulvet....

Det da alletiders ide   så kan vi holde en ordentlig fest , vi kan jo ikke ødelægge noget

Anmeld

10. april 2011

smokin

Jeg vil godt komme, meeeeeeeeeen tror Malou har svært ved at undvære mig som det er pt. herhjemme... 

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Hehe...ja, det er jo det...så må vi sidde lidt tæt og tage ud og se lidt på de lokale værtshuse...

Se dèt lyder som en plan

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Det da alletiders ide   så kan vi holde en ordentlig fest , vi kan jo ikke ødelægge noget

Det er rigtigt....og hvis vi sidder på gulvet skal vi heller ikke være bange for at falde ned....

Vi kan jo lægge skumle planer på torsdag....(hvad tid skal vi komme??)

Anmeld

10. april 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Det er rigtigt....og hvis vi sidder på gulvet skal vi heller ikke være bange for at falde ned....

Vi kan jo lægge skumle planer på torsdag....(hvad tid skal vi komme??)

Ihhh det bliver så hyggeligt   øhmmm   Hører lige Pia .

PIIIIA   Hva tid skal vi komme på torsdag ???

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Ihhh det bliver så hyggeligt   øhmmm   Hører lige Pia .

PIIIIA   Hva tid skal vi komme på torsdag ???

Jeg tror ikke hun hørte dig - du skal råbe lidt højere.....

Jeg har iøvrigt gjort krav på Pers bil, så jeg skal nok køre - hvis hun altså ikke bor ved siden af S-toget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.