Tøsehyggeaften uden mand og børn..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Aves.

Nogen der har tid og lyst til det...ved ikke lige hvor..men nogen der har lyst til det...er en del af jer jeg godt kunne grine med en hel aften, tror jeg...og er jo ret nysgerrig på om alle er som jeg tror, sådan i den virkelige verden..

Knus Eva..som burde læse lidt nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

ekzunz

Jeps - jeg er frisk - og lidt ligeglad med hvor på Sjælland det bliver.

Og jeg er egentligt også temmelig ligeglad med om det bliver privat eller på en restaurant - jeg er sikker på at det bliver hyggeligt og underholdende uanset hvad og hvor

Anmeld

10. april 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Nogen der har tid og lyst til det...ved ikke lige hvor..men nogen der har lyst til det...er en del af jer jeg godt kunne grine med en hel aften, tror jeg...og er jo ret nysgerrig på om alle er som jeg tror, sådan i den virkelige verden..

Jeg er også frisk
Hvis det er rimelig tæt på

(jylland)

Anmeld

10. april 2011

betski

Jeg er SÅ klar  For mig er det ok om det er i Jylland eller på Sjælland

Anmeld

10. april 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Jeg vil godt være med..men helst privat, da jeg ikke har råd til restauranter pt, og når jeg så også skal iberegne transport. Bliver nødt til at satse på tog, da jeg er natteblind og ikke kører om aftenen
Så jeg siger ja på sidelinjen..alt efter hvordan og hvorledes..så læg jeres planer, uden hensyn til mig, så siger jeg "kommer/kommer ikke" til den tid.
Men jeg vil gerne med..hvis det er

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. april 2011

Aves.

Super der er nogle der har lyst...og flere er da mere end velkomne...altså, jeg tænker at vi mødes privat og så ellers tager egne drikkevare med og en ret til fællesbord(som jeg ellers er sippet med, men tør godt med jer, jeg "kender" jer jo...øhhhh.. ) så er det i hvert fald kun rejsen dertil der koster noget.

Nogen der vil lægge hus til...? jeg kan godt hvis det er, men ved ikke om jeg bor "dumt" geografisk hernede på sydsjælland...

Hvad tænker I...? jeg har også muligheder for at vi kan grille...udestue vi kan sidde i hvis vejret ikke er til at være ude...

Anmeld

10. april 2011

Pia.

Jeg er også frisk men kun her på Sjælland smiler .... Jeg bor ikke så stort men hvor der er hjerterum er der husrum - alt efter hvor mange vi bliver ? Knus Pia - som syntes det er dejligt uden mand og børn !

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Super der er nogle der har lyst...og flere er da mere end velkomne...altså, jeg tænker at vi mødes privat og så ellers tager egne drikkevare med og en ret til fællesbord(som jeg ellers er sippet med, men tør godt med jer, jeg "kender" jer jo...øhhhh.. ) så er det i hvert fald kun rejsen dertil der koster noget.

Nogen der vil lægge hus til...? jeg kan godt hvis det er, men ved ikke om jeg bor "dumt" geografisk hernede på sydsjælland...

Hvad tænker I...? jeg har også muligheder for at vi kan grille...udestue vi kan sidde i hvis vejret ikke er til at være ude...

Altså det ville da være optimalt med en lidt mere central placering (på Sjælland), men Sydsjælland er bestemt ikke noget problem - der kommer jeg jo jævnligt.

Og vi kan jo bare lave noget samkørings-arrangement....

Jeg håber da der er flere der melder sig på banen

Anmeld

10. april 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Altså det ville da være optimalt med en lidt mere central placering (på Sjælland), men Sydsjælland er bestemt ikke noget problem - der kommer jeg jo jævnligt.

Og vi kan jo bare lave noget samkørings-arrangement....

Jeg håber da der er flere der melder sig på banen

Måske det er bedre ved Pia... hun bor sådan mere midt i det hele... Og ja, så kan vi jo køre sammen hvis der er flere fra samme område...ej, det skal da blive til noget, er sikker på det ville blive virkelig sjovt...

Anmeld

10. april 2011

Lady Marion <3

Oz mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.