Mangler energi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Faith

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg tænker mangel på D-vitaminer..? Det ved jeg jeg selv har lidt under, og generalt mange danskere der lider under fordi vi ikke har så meget sol i DK.. 

Måske du skulle tag til lægen og få en blodprøve for Jern, d-vitaminer, B12 .. 

Hej med dig.

Jeg har faktisk overvejet at gå en tur til lægen og få taget diverse blodprøver og bare blive tjekket efter. Det kan jo da ikke skade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Thalia

Har du overvejet at spise ekstra D-Vitaminer?

Det er ikke usædvanligt at ens vitaminbalnace ryger lidt når man har været gravid, og vi har ligt haft en meget lang og meget mørk vinter.

Jeg fik konstateret D-Vitamin mangel for et par år siden, og efter 2 uger med D3 vitaminer (3stk om dagen) var jeg helt på benene igen.

Anmeld

11. april 2011

Maise

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg tænker mangel på D-vitaminer..? Det ved jeg jeg selv har lidt under, og generalt mange danskere der lider under fordi vi ikke har så meget sol i DK.. 

Måske du skulle tag til lægen og få en blodprøve for Jern, d-vitaminer, B12 .. 

lige præcis, for hvis ikke det er jern, så evt. d-vit eller B12.

ville klart anbefale at få taget en BP for dette og hvis det ikke er det, så masser af motion og kontrol af Blodsukker.

Anmeld

11. april 2011

TwinsQ

smillaluna skriver:

Nej jeg spiser absolut ikke nok i løbet af dagen... Jeg glemmer at spise når jeg går alene hjemme med drengene. Føler ikke den store sult og kan godt få mit første "måltid" op af eftermiddagen

Det er dog blevet bedre (synes jeg selv).

Det er jo osse lidt en ond cirkel, for hvis jeg ikke får mad nok, har jeg jo heller ingen energi til at motionere.

Det tænkte jeg nemlig nok... Og det er ikke nemt med 2...

Det gjorde jeg heller ikke før, men hold op en forskel det har givet mig, nu hvor jeg spiser 6 gange om dagen. Til at starte med syntes jeg ikke jeg lavede end at spise men det gav pote i sidste ende!!

Anmeld

11. april 2011

nattergalen

smillaluna skriver:

Hej med dig.

Jeg har faktisk overvejet at gå en tur til lægen og få taget diverse blodprøver og bare blive tjekket efter. Det kan jo da ikke skade.

Nej det kan det ikke Man bliver altid klogere på sig selv

Anmeld

11. april 2011

nattergalen

Maise skriver:

lige præcis, for hvis ikke det er jern, så evt. d-vit eller B12.

ville klart anbefale at få taget en BP for dette og hvis det ikke er det, så masser af motion og kontrol af Blodsukker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.