Mangler energi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Faith

Åh jeg er så træt for tiden! Kunne sove konstant.

I går væltede jeg i seng kl 21.30 og vågnede ikke engang ved at manden blev kaldt ud til brand kl 6. Det eneste jeg vågner ved er mine børns gråd (heldigvis da). Sådan har det aldrig været før.

Jeg er sort under øjnene (det er der flere der har kommenteret) og jeg føler jeg ligner en gammel sutsko.

Ved godt at sund kost har stor betydning, og synes faktisk osse jeg er blevet bedre til at spise sundt og varieret. Det er bare ikke nok.

Da jeg blev udskrevet fra sygehuset med drengene havde jeg en blodprocent på 5, men har fået målt den siden ved lægen og den er steget til 7,6.

Nogen der kender nogle gode kosttilskud man kan tage der evt. kunne hjælpe på mit "sløvsind"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Vidunderligeunger

nej men jeg ved at motion er super godt!!

jeg havde det lige præcis som du beskriver for en måned siden, men så begyndte jeg et løbe sammen med jespers søster, og det har virkelig hjulpet meget. Alberte er syg lige pt, så jeg har ikke været afsted i sidste uge, men skal afsted i morgen!! det behøver jo ikke være løb, det kan også være svømning eller holdtræning?

det har i hvert fald hjulpet her, og så sund mad

Anmeld

10. april 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Åh jeg er så træt for tiden! Kunne sove konstant.

I går væltede jeg i seng kl 21.30 og vågnede ikke engang ved at manden blev kaldt ud til brand kl 6. Det eneste jeg vågner ved er mine børns gråd (heldigvis da). Sådan har det aldrig været før.

Jeg er sort under øjnene (det er der flere der har kommenteret) og jeg føler jeg ligner en gammel sutsko.

Ved godt at sund kost har stor betydning, og synes faktisk osse jeg er blevet bedre til at spise sundt og varieret. Det er bare ikke nok.

Da jeg blev udskrevet fra sygehuset med drengene havde jeg en blodprocent på 5, men har fået målt den siden ved lægen og den er steget til 7,6.

Nogen der kender nogle gode kosttilskud man kan tage der evt. kunne hjælpe på mit "sløvsind"?

Jeg vil også sige motion...løb en halv time dagligt eller gå en lang tur i højt tempo, mere skal der ikek til..jeg har lige skubbet mig selv ud på en løbetur og jeg er propfuld af energi nu.. prøv det..

Anmeld

10. april 2011

Faith

MAJ*MOR skriver:

nej men jeg ved at motion er super godt!!

jeg havde det lige præcis som du beskriver for en måned siden, men så begyndte jeg et løbe sammen med jespers søster, og det har virkelig hjulpet meget. Alberte er syg lige pt, så jeg har ikke været afsted i sidste uge, men skal afsted i morgen!! det behøver jo ikke være løb, det kan også være svømning eller holdtræning?

det har i hvert fald hjulpet her, og så sund mad

Havde jo nok lidt på fornemmelsen at der ville blive foreslået motion... Det er en af mine kæpheste. Jeg er absolut ikke god til at komme afsted hvis jeg ikke har nogen der holder mig i ilden.

Overvejer Zumba men vil gerne have en makker.

Anmeld

10. april 2011

Faith

Eva. skriver:

Jeg vil også sige motion...løb en halv time dagligt eller gå en lang tur i højt tempo, mere skal der ikek til..jeg har lige skubbet mig selv ud på en løbetur og jeg er propfuld af energi nu.. prøv det..

Jeg har faktisk løbet en del, men det stoppede jeg med så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid (af frygt for at miste). Og så er jeg aldrig rigtig kommet i gang igen. Men ville dælme gerne.

Anmeld

10. april 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jeg har faktisk løbet en del, men det stoppede jeg med så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid (af frygt for at miste). Og så er jeg aldrig rigtig kommet i gang igen. Men ville dælme gerne.

Hvad holder dig tilbage..

Anmeld

10. april 2011

Vidunderligeunger

op på hesten Mia.. eller skulle jeg skrive på med løbeskoene. og så i så dejligt vejr!!! jeg ville gerne gå til zumba med dig, men det er liiiidt langt hver tirsdag

Anmeld

11. april 2011

TwinsQ

Tænkt på, spiser du nok? For hvis du ikke spiser nok i løbet at dagen, falder din energi. Hvilket jo os betyder at dit blodsukker er for lavet!

Efter jeg er begyndt at spise 6 gange om dage, har jeg fået meget mere energi/overskud!!

Anmeld

11. april 2011

nattergalen

Hejsa, 

Jeg tænker mangel på D-vitaminer..? Det ved jeg jeg selv har lidt under, og generalt mange danskere der lider under fordi vi ikke har så meget sol i DK.. 

Måske du skulle tag til lægen og få en blodprøve for Jern, d-vitaminer, B12 .. 

Anmeld

11. april 2011

Faith

TwinsQ skriver:

Tænkt på, spiser du nok? For hvis du ikke spiser nok i løbet at dagen, falder din energi. Hvilket jo os betyder at dit blodsukker er for lavet!

Efter jeg er begyndt at spise 6 gange om dage, har jeg fået meget mere energi/overskud!!

Nej jeg spiser absolut ikke nok i løbet af dagen... Jeg glemmer at spise når jeg går alene hjemme med drengene. Føler ikke den store sult og kan godt få mit første "måltid" op af eftermiddagen

Det er dog blevet bedre (synes jeg selv).

Det er jo osse lidt en ond cirkel, for hvis jeg ikke får mad nok, har jeg jo heller ingen energi til at motionere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.