Hvad sker der i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

JuelZ

Valkyrien skriver:

Hehe... Var det ikke fra min facebook?

Håber du får en rigtig god dag Lyder mega hyggeligt med ridning og grillhygge senere

jooo din og 3 andres facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Dansker i England

Valkyrien skriver:

Åhh der er så hyggeligt i Hyde Park på en forårsdag! Elsker de halv-tamme egern God tur

Ja, det er nemlig et fantastisk sted at være, når solen skinner. Tak skal du have - håber, du får en god tur til Jylland

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Tina-Hansen skriver:

jooo din og 3 andres facebook

Haha... Det er godt man har facebook, når man skal brokke sig lidt

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Dansker i England skriver:

Ja, det er nemlig et fantastisk sted at være, når solen skinner. Tak skal du have - håber, du får en god tur til Jylland

Jo tak Tror at kurset bliver så fedt - har også kun ønsket mig at komme med på det i 2½ år nu hehe

Men nu er toget da heldigvis kommet til Jylland, så om en times tid tror jeg at jeg er i Århus...

Anmeld

10. april 2011

Dansker i England

Valkyrien skriver:

Jo tak Tror at kurset bliver så fedt - har også kun ønsket mig at komme med på det i 2½ år nu hehe

Men nu er toget da heldigvis kommet til Jylland, så om en times tid tror jeg at jeg er i Århus...

Så var det vel også på tide, du kom afsted håber, det lever op til forventningerne.

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Dansker i England skriver:

Så var det vel også på tide, du kom afsted håber, det lever op til forventningerne.

Hehe.. Bookede det først i december, så har nu kun ventet Det tror jeg også det gør... Men smider ihvertfald lige billeder ind i kageklubben i aften, når jeg igen sidder i toget

Anmeld

10. april 2011

JuelZ

Valkyrien skriver:

Haha... Det er godt man har facebook, når man skal brokke sig lidt

hehe ja det skønt at man kan bruge fjæsen til at brokke sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.