Hvad sker der i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Manakauapo

Hvad laver I på denne dejlige solskinssøndag?

Jeg sidder i et tog mod Århus og skal på kursus hos SifBeth. Weee hvor jeg glæder mig Desværre er toget bare ca. 60 minutter forsinket på grund af et tog, der gik i stå i Viby Sj. og spærrede for al togtrafikken mod Jylland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Lou87

Træls med forsinkelse altså!
Men så det da godt vejret er SÅ dejligt og stå og vente i  

Jeg sidder lige og slapper lidt af mens lillefisen sover formiddagslur inden vi skal til Slagelse og hygge med nogle andre mødre og bebser herinde fra baby.dk
Skal nok blive hyggeligt..

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Lou87 skriver:

Træls med forsinkelse altså!
Men så det da godt vejret er SÅ dejligt og stå og vente i  

Jeg sidder lige og slapper lidt af mens lillefisen sover formiddagslur inden vi skal til Slagelse og hygge med nogle andre mødre og bebser herinde fra baby.dk
Skal nok blive hyggeligt..

Ja, det var faktisk ret dejligt at sidde nede på perronen i den der times tid. Endnu mere dejligt, da en af mine veninder skulle med toget også - bare kun til Odense. Men vi fik da rigtig hyggesnakket hehe

Lyder hyggeligt med sådan en dag Håber I får en god eftermiddag

Anmeld

10. april 2011

JuelZ

Jaaa har godt hørt om toget i viby sj. håber trods forsinkelserne at du/i får en god dag i det dejlige solskin..

.., idag skal jeg selv ud og ride en hest jeg skal have i form, og det er jo perfekt vejr så det bare smækker lækkert, senere skal vi gøre grill og borde samt stole klar, så vi kan grille lidt

Anmeld

10. april 2011

Hertzum77

Jeg er på arbejde, så ikke megen solskin til mig før kl. 15

Jeg sidder og sørger for at togene mellem skanderborg og Herning kører til tiden, lyder til jeg har mere held med det end mine kollegaer på Sjælland

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Valkyrien skriver:

Ja, det var faktisk ret dejligt at sidde nede på perronen i den der times tid. Endnu mere dejligt, da en af mine veninder skulle med toget også - bare kun til Odense. Men vi fik da rigtig hyggesnakket hehe

Lyder hyggeligt med sådan en dag Håber I får en god eftermiddag

Ja så er det da bare endnu bedre lige og få en hyggesludder oveni Heh..

Jo tak - det ska nok blive en hyggelig eftermiddag

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Tina-Hansen skriver:

Jaaa har godt hørt om toget i viby sj. håber trods forsinkelserne at du/i får en god dag i det dejlige solskin..

.., idag skal jeg selv ud og ride en hest jeg skal have i form, og det er jo perfekt vejr så det bare smækker lækkert, senere skal vi gøre grill og borde samt stole klar, så vi kan grille lidt

Hehe... Var det ikke fra min facebook?

Håber du får en rigtig god dag Lyder mega hyggeligt med ridning og grillhygge senere

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Hertzum77 skriver:

Jeg er på arbejde, så ikke megen solskin til mig før kl. 15

Jeg sidder og sørger for at togene mellem skanderborg og Herning kører til tiden, lyder til jeg har mere held med det end mine kollegaer på Sjælland

Haha... Ja, det kunne godt lyde sådan!

Anmeld

10. april 2011

Dansker i England

Manden min er på arbejde, men jeg tror, jeg vil smutte i Hyde Park med lillepigen. Det er sådan et fantastisk sted at gå/løbe rundt, når vejret er godt, og lillepigen elsker de halv-tamme egern og duer derinde. Så ingen vilde planer for mig i dag

Anmeld

10. april 2011

Manakauapo

Dansker i England skriver:

Manden min er på arbejde, men jeg tror, jeg vil smutte i Hyde Park med lillepigen. Det er sådan et fantastisk sted at gå/løbe rundt, når vejret er godt, og lillepigen elsker de halv-tamme egern og duer derinde. Så ingen vilde planer for mig i dag

Åhh der er så hyggeligt i Hyde Park på en forårsdag! Elsker de halv-tamme egern God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.