Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er mest til alm barnevogn, gurndt liggemålet Men kan da sagtens se det smarte i en combi.. Bare husk combi ikke er tilladt i danske VS/DP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mileva skriver: Jeg er mest til alm barnevogn, gurndt liggemålet Men kan da sagtens se det smarte i en combi.. Bare husk combi ikke er tilladt i danske VS/DP
Vi vil ende med at have begge dele
Hvorfor er det ikke tilladt ?
TheLittleOne skriver: Vi vil ende med at have begge dele Hvorfor er det ikke tilladt ?
Aner det ikke Fik af vide af en dagplejemor dengang vi ventede L at en combi ikke er tilladt i de danske VS/DP.
Mileva skriver: Aner det ikke Fik af vide af en dagplejemor dengang vi ventede L at en combi ikke er tilladt i de danske VS/DP.
Det har nok noget at gøre med liggemålet. Der er jo ikke mange der starter inden de er 6 måneder og der har man jo skiftet den til klapvogn.
TheLittleOne skriver: Det har nok noget at gøre med liggemålet. Der er jo ikke mange der starter inden de er 6 måneder og der har man jo skiftet den til klapvogn.
Hm, dem jeg kender som har barn/børn i VS/DP har en liggevogn til at stå deroppe.. Til at sove middagslur i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128