Brug for hjælp. . . Barnevogn/ Kombi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. april 2011

TheLittleOne

Min kæreste og jeg har købt en masse babyudstyr billigt og der i blandt en Emmaljunga barnevong, som er så god som ny...

Inden vi fik det super tilbud havde vi lige lagt depositum på en emmaljunga big star supreme i ØnkseBørn!

Nu snakker vi så om at købe en emmaljunga Kombivogn også da den bedre kan være i bilen end barnevognen..

Er det spil af penge og bliver det overhovedet nødvendigt med begge dele ????

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

TheLittleOne

Vær sød at skriv din mening

Anmeld

10. april 2011

Pigent

TheLittleOne skriver:

Min kæreste og jeg har købt en masse babyudstyr billigt og der i blandt en Emmaljunga barnevong, som er så god som ny...

Inden vi fik det super tilbud havde vi lige lagt depositum på en emmaljunga big star supreme i ØnkseBørn!

Nu snakker vi så om at købe en emmaljunga Kombivogn også da den bedre kan være i bilen end barnevognen..

Tak

Så i vil både have en kombivogn og barnevogn? 
Synes det er en god ide at i beholder barnevognen hvis køber en kombivogn.

Jeg vil anbefale en Emmaljunga Edge Duo Combi.

Anmeld

10. april 2011

bassemor

Jeg har selv købt en emmajunga kombivogn og kan ik se hvorfor i skal beholde barnevognen, så skulle det være fordi i vil bruge den i en have el. på altanen.. hvorfor ikke se om i kan sælge den, der er som regel mange som gerne vil købe sådan en barnevogn, nu har jeg ik set dens tilstand men som regel betaler folk gerne et par tusind også er det jo ik helt spild i købte den i første sted.. håber i finder ud af hvad i vil  

p.s du kan jo tjekke priserne ud på dba. på brugte barnevogne med mærket emmajunga.

Anmeld

10. april 2011

PernilleB

TheLittleOne skriver:

Tak

husk nu a liggemålne er forskellige på kombi og en alm..!! sæt nu jeres barn ville ligge i den til de er to år...?? vi har solgt vores fordi vores datter ikk gad sove i den, til en familie der havde en kombi men barnet var vokset fra den, og stadig sov til middag i den...

Anmeld

11. april 2011

TheLittleOne

Jeg har selv købt en emmajunga kombivogn og kan ik se hvorfor i skal beholde barnevognen, så skulle det være fordi i vil bruge den i en have el. på altanen.. hvorfor ikke se om i kan sælge den, der er som regel mange som gerne vil købe sådan en barnevogn, nu har jeg ik set dens tilstand men som regel betaler folk gerne et par tusind også er det jo ik helt spild i købte den i første sted.. håber i finder ud af hvad i vil  

p.s du kan jo tjekke priserne ud på dba. på brugte barnevogne med mærket emmajunga.

Vi har have og vil lade barnevognen stå i haven, som hun kan sove til middag i. Kombi vognen er fordi den fylder mindre i bilen hvis vi skal nogen steder..

Anmeld

11. april 2011

TheLittleOne

PernilleB skriver:

husk nu a liggemålne er forskellige på kombi og en alm..!! sæt nu jeres barn ville ligge i den til de er to år...?? vi har solgt vores fordi vores datter ikk gad sove i den, til en familie der havde en kombi men barnet var vokset fra den, og stadig sov til middag i den...

Ved godt de er forskellige

Jamen vi vil også lade barnevognen stå i haven og have kombi vognen i bilen

Anmeld

11. april 2011

muzen

nu har jeg en søn på 2,5mdr og jeg har en barnevogn til ham. jeg var meget i tvivl om hvad jeg ville have om det skulle være en kombi eller en alm barnevogn.

og heldigvis valgte jeg barnevognen. jeg er super glad for den også fordi mikkel stadig kan ligge og sove til middag i den. hvad han ikke ville have kunne i en kombi. og han er alligevel 90cm nu.

så hvis jeg var jer ville jeg nok købe dem begge. da combivognen kan være rigitg god til at have med på ture. men så bare lade barnevogen så derhjemme til når baby skal sove.

og husk hvis den lille skal i DP så har i allerede ekstravogen :-)

Anmeld

11. april 2011

TheLittleOne

Barnepigen skriver:

Så i vil både have en kombivogn og barnevogn? 
Synes det er en god ide at i beholder barnevognen hvis køber en kombivogn.

Jeg vil anbefale en Emmaljunga Edge Duo Combi.

Tak for svar. Jeg tror også vi beholder barnevognen til haven. Det er mest fordi jeg syntes at penge på kombivogen, var gode at spare

Anmeld

11. april 2011

TheLittleOne

muzen skriver:

nu har jeg en søn på 2,5mdr og jeg har en barnevogn til ham. jeg var meget i tvivl om hvad jeg ville have om det skulle være en kombi eller en alm barnevogn.

og heldigvis valgte jeg barnevognen. jeg er super glad for den også fordi mikkel stadig kan ligge og sove til middag i den. hvad han ikke ville have kunne i en kombi. og han er alligevel 90cm nu.

så hvis jeg var jer ville jeg nok købe dem begge. da combivognen kan være rigitg god til at have med på ture. men så bare lade barnevogen så derhjemme til når baby skal sove.

og husk hvis den lille skal i DP så har i allerede ekstravogen :-)

Det er også det jeg tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.