Gode råd til jobsamtalen (pædagog) søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

henh01

sig at du kan lide naturen og dens muligheder... hahahahahaha det giver altid plus point..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Sildefisk

henh01 skriver:

sig at du kan lide naturen og dens muligheder... hahahahahaha det giver altid plus point..

Hæ hæ Er du selv pædagog? Udover det elsker jeg faktisk at være ude / udendørsaktiviteter med ungerne

Anmeld

10. april 2011

henh01

myr81 skriver:

Hæ hæ Er du selv pædagog? Udover det elsker jeg faktisk at være ude / udendørsaktiviteter med ungerne

ja jeg er selv pæd.

Så sig at du kan lide at udforske udemiljøet og bruge dette som en lærringsproces for børnene.

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

henh01 skriver:

ja jeg er selv pæd.

Så sig at du kan lide at udforske udemiljøet og bruge dette som en lærringsproces for børnene.

Ja god ide, tak

Har også tænkt mig at sige at jeg elsker og lave kreative ting (det er sandt) men synes at processen er vigtigere end produktet Det synes jeg rent faktisk! Man kan sagtens forestille sig de fineste ting, børnene kan lave men hvor børnene rent faktisk "er" under processen og hvad der fanger dem er jo ikke til at vide

Anmeld

10. april 2011

henh01

myr81 skriver:

Ja god ide, tak

Har også tænkt mig at sige at jeg elsker og lave kreative ting (det er sandt) men synes at processen er vigtigere end produktet Det synes jeg rent faktisk! Man kan sagtens forestille sig de fineste ting, børnene kan lave men hvor børnene rent faktisk "er" under processen og hvad der fanger dem er jo ikke til at vide

processen er altid vigtigere end produktet.

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

henh01 skriver:

processen er altid vigtigere end produktet.

Anmeld

10. april 2011

LSU

Jeg har været til et hav af jobsamtaler, men den fedeste var helt klart den sidste.

Der tog de simpelthen og gennemgik min ansøgning nærmest ord for ord og bad mig fortælle hvad jeg havde gjort mig af tanker, da jeg havde skrevet de forskellige ting om mig selv.

Det var en super fed måde have en jobsamtale på, men samtidig lidt af en øjenåbner. For hvorfor har jeg egentlig skrevet de ting om mig selv, som jeg har og hvordan kan jeg forklare det med eksempler fra min tidligere arbejdsplads.

Det var mit bidrag, læs din ansøgning godt igennem og tænk nøje over de ting du har skrevet. 

Held og lykke! 

Anmeld

10. april 2011

LSU

Pv86 skriver:

Jeg har været til et hav af jobsamtaler, men den fedeste var helt klart den sidste.

Der tog de simpelthen og gennemgik min ansøgning nærmest ord for ord og bad mig fortælle hvad jeg havde gjort mig af tanker, da jeg havde skrevet de forskellige ting om mig selv.

Det var en super fed måde have en jobsamtale på, men samtidig lidt af en øjenåbner. For hvorfor har jeg egentlig skrevet de ting om mig selv, som jeg har og hvordan kan jeg forklare det med eksempler fra min tidligere arbejdsplads.

Det var mit bidrag, læs din ansøgning godt igennem og tænk nøje over de ting du har skrevet. 

Held og lykke! 

Hov og jeg er forresten uddannet pædagog 

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

Pv86 skriver:

Held og lykke! 

Tusind tak for dit besyv Det var da en super god måde at afholde samtaler på

Anmeld

10. april 2011

MissTooze

Jeg har lige været til to jobsamtler, og har indtil videre ihvertfald fået det ene af jobbene.

Det jeg gjortde var at jeg satte mig virkeligt godt ind i hvad det var for et sted jeg søgte job hos og fandt nogle ting jeg fandt interessant og gerne ville have uddybet. Derudover skrev jeg 3 positive og 3 negative ting ned om mig selv, men sørgede for at få det negative drejet til noget positivt så som at jeg er min egen væreste kritikker og at jeg ikke er tilfreds med mig selv før det er helt perfekt.  Så fortalte jeg om mig selv generelt og hvad jeg havde lavet før hen og hvilke fordele det gav. Og til sidst sagde jeg hvorfor de skulle vælge mig frem for en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.