Hvad har du / I lavet i dag? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

meem

Jeg har haft en super fantastisk dag idag !

Hele familien stod op kl 7.30 og fik morgenmad.. så tog vi ud til Stark Byggecenter og købte en sandkasse til lillepigen, da vi kom hjem skulle min kæreste lave bil resten af dagen, så jeg ringede til min søster der bor i Odense og spurgte om de ville have besøg af mig og niecen, det ville de meget gerne, så vi kørte til odense med høj musik, bøllehat, solbriller og æblejuice

Vi tog så til skovsøen med min søster og svoger, spiste frokost i det grønne, moster og Emilie jagtede ænder og så legede vi på den store græsplæne (middagslur var der ikke tid til ) vi sluttede af med at få os en gammeldags isvaffel (lillepigen en smarties popup is) og kørte så hjem kl. 15, på vej hjem sov lillepigen, og da vi kom hjem tog hun sig lige halvanden time mere på sofaen, imens hun sov samlede mig og kæresten hendes nye sandkasse, så kørte vi ud og hentede sand til den, legede i sandkasse med hende til kl var 19 og gik så ind og spiste rugbrød til aftensmad

Så blev prinsessen puttet i sengen og nu sidder jeg her, dejlig træt på den gode måde efter en super skøn dag

Lige lidt billeder her fra vores tur idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad har I brug denne fantastiske lørdag på?

I dag har jeg virkelig bare elsket at være mor, ikke at jeg ikke normalt gør det, men i dag har det om muligt bare været endnu mere intenst

Kian og jeg startede morgen med at lege i hans vugge ( ja, altså jeg lå i min egen seng ) og så gik vi ned og spiste morgenmad sammen, og Kian fik sin formiddagslur. Da han vågnede spiste vi forkost sammen og så gik vi en lang tur ned på legepladsen på skolen. Her prøved Kian at ligge på motorikgynge og lå på plade der tippede i forskellige retninger, hvilket gjorde at Kiwi var flad af grin På vej til og på legepladsen rørte vi ved forskellige buske og hække, og Kian var da bare helt væk - det var bare SÅ spændende. Da vi kom hjem snuppede han et lang lur, og vågnede super glad, snakkende og grinede af alt, og jeg mener alt hehe Vi gik over og handlede og han smagte for første gang jordbær, og det var han bare helt vild med, han fik lov til at mase et stykke i hånden, proppe det i munden og selvfølgelig spise det han havde smattet lidt ud i hånden hehe Så spiste vi aftensmad og mor og far gav Kiwien et langt bad, hvor han plaskede hele badeværelset til (vi taler gulv, spejl, dør, tæpper... hehe ) og selvfølgelig mor og far Og så kom han ellers tidlig i seng, den lille krabat, super putteglad (pressede sin ind til mor) da han var blevet puslet til natten fik mor da også lige en kæmpe møsser (måske som tak for en god dag? )

Jeg glæder mig til at høre om jeres dag

har siddet og styret stationen hos dansk autohjælp her i fredericia, siden kl 13... Da de skulle lave surprice party for deres søster...

Det er et familie foretagne, hvor min chef er den ældste, hendes bror kører lastbil bjærgning og deres lillesøster sidder også på kontor...

Men i formiddags var vi ude at købe 1 cykel til frederic, uden støttehjul. En lækker 'bølle' cykel i sort fra taarnby.

Så den skal vi øve på i morgen...

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Jeg startede dagen med min søde kæreste havde taget vores datter her til morgen, så jeg li fik lov og sove en ½ - til en hel time længere.. Skønt

Herefter stod jeg op og tog ned til DDV med frygten i øjnene for at sku vejes efter en uge med puhhaaa slemme-slemmmmmeee ting og sager i min mave.. Men havde dog tabt mig hele 900 g!!
(Så alt i alt 3,3 kg på to uger, er dejligt tilfreds indtil videre)

Bagefter handlede jeg nogle gode bøffer plus diverse ind til senere hvor vi fik besøg af mth1987 herinde fra og hendes kæreste og lille datter.. Rigtig hyggeligt og møde nye mennesker og mænderne også klingede sammen  Og tøserne legede fint sammen.

Dejlig dag her! Og skal snart i seng for og ku lade til baby.dk møde i Slagelse i morgen

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Uhh..jeg har haft en dejlig dag, også selvom jeg kæmper med alle mine allergiske reaktioner, men oven på blæsevejret i går, har det lige lettet lidt, så jeg har virkeligt nydt det.

Jeg er jo desværre ikke så omkringfarende, men har da fået hængt gardiner op i vores nye kursuslokale, og plantet stedmoderblomster i diverse potter og bøtter.
Og så har både min mand og søn været praktiske grise, med andre udendørs ting.
Vi sluttede eftermiddagen af med at sidde i en herlig lækrog og nyde solen, og spise året første ude-is, få fregner på næsen og bare nyde solens varme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Noneother

Uuhh det har været en dejlig dag!!
Sønnen vækkede mig og min veninde kl 7 så stod vi op, spiste morgenmad og legede. Den dejlige dreng og mig tog så en skøn lur sammen på sofaen.  (savner vores lure sammen, nu barslen er sluttet)

-Da vi vågnede gik vi alle 3 i toysrús, og fandt ham lidt nyt legetøj, tog på "cafe", handlede ind og så en tur i anlægget og fodre rapperne.

Nu er han puttet, så sidder tilbage med veninden. Vi har lige fået hjemmelavet hønsekødssuppe. Om lidt kommer kagen ud af ovnen, og så er der film.... SKØNT!!

Anmeld

9. april 2011

LinLin

Jeg har været en tur inde i Aarhus med Adam og min mor... Købte ikke andet end en kop kaffe Min kæreste arbejder lør-man så resten af dagen stod på mor+yngste søn-hygge i haven og i stuen (min ældste er ved sin far i denne weekend)

- har også været ude at gå en tur med barnevognen, så kort sagt: nydt det fantastiske vejr vi har haft i dag og ikke mindst min dejlige søn, der i øvrigt blev 7 mdr (!) i dag

Anmeld

9. april 2011

Mia&Allan

Prinsessen og jeg stod op 6.30.. Hyggede og bissen fik noget at spise og så legede vi indtil hun kom ud og putte igen lidt over 8... så kom farmand hjem fra job og havde medbragt rundstykker.. Da jeg havde fået ham puttet, pakkede jeg prinsessens pusletaske og så tog vi op på mit job på ældrecenteret og hyggede lidt med dem (trods jeg har fri, men de blir så glade når der kommer sådan en lille størrelse) Da vi kom hjem blev prinsessen igen puttet og så stod farmand op og vi gik i krig i haven med at få plantet nye blomster... Imens fik jeg også lige ordnet vasketøj og luftet dyner  Ellers hyggede vi bare med en gang mac mad, da prinsessen nægter at indtage andet end hendes mme i tiden....

Anmeld

10. april 2011

ekzunz

Jeg har været til fest i Jyde-land..... hold da fast.....

Stod op kl. 06 for at køre lidt over 7. Aflevere unger i Tølløse, køre hele vejen til Fårvang (der er dælme langt), vi skulle være til 140 års fødseldag kl 12.

Det var virkelig jysk (undskyld - det er sagt med et glimt i øjet), først en klassisk rejecocktail, gl.dags oksesteg med brun sovs og perleløg - og til slut en islagkage. Al denne skønne mad blev ledsaget af et ægtepar på ca. 80 som klimpede på hver deres Hammond orgel samt ca. 50 (ud af 70) gæster som stor-røg indendørs..... og udover vinen kunne vi drikke Jolly-cola og Høker Bajer.... Ha ha - det var virkelig det mørke Jylland.....

Heldigvis fik vi en rigtig lækker  løgsuppe til natmad - den sørgede for en pragtfuld duft i bilen på vej hjem.....

Nu er jeg heldigvis hjemme på Sjælland igen - og skal vist meget snart i seng.....

Anmeld

10. april 2011

Steph_Laurits

Åh har haft en deeeejlig dag.

Vi (min kæreste, min søsters x (far til hendes 2 yngste børn), mine 3 niecer og 1 nevø og jeg + andre fra min fars familie) var igår inviteret på Jensen's Bøfhus af min bedstemor og bedstefar for at fejre hendes fødselsdag (som så var i Marts)

Vi havde så kæresten, niecer, nevø og "svoger" fået lov til at "campere" i bedsternes have i deres campingvogn, så der sov vi alle ude efter en dejlig aften med brætspil til klokken sent i nat.

Vi bliver så vækket af min "svoger" imorges, jeg bliver liggende lidt i campingvognen fordi jeg havde det skidt. Mine 2 ældste niecer kommer så ud for at vække mig igen og hopper ind under dynen til moster hvor vi ligger og hygger og fortæller historier for så derefter at stå op og gå ind til de andre som var i fuld sving med morgenmaden.

Bagefter gik vi alle (på nær bedsterne) ud i haven for at nyde det alt for dejlige og fantastiske vejr, hvor ungerne legede i sandkasse og de 3 store legebørn (voksene) spillede mur, de to store niecer ville spille med og det morede vi os så med, samt lidt "volleyball". Vi gik ind og fik noget middagsmad i form af bedste's tarteletter og hendes dejlige suppe, hvorefter vi så gik ud og spillede en masse dødbold, til stor morskab for os alle.
For så at slutte dagen af med en gang UNO med alle ungerne og os tre voksene ved havebordet i den dejlige forårssol, hvorefter vi pakkede sammen og tog hver til sidst.

Riiiigtiiig dejlig dag samt campingtur hos bedste/olderne som helt klart skal gentages og gerne vare et par flere dage istedet for kun en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.