Åh har haft en deeeejlig dag.
Vi (min kæreste, min søsters x (far til hendes 2 yngste børn), mine 3 niecer og 1 nevø og jeg + andre fra min fars familie) var igår inviteret på Jensen's Bøfhus af min bedstemor og bedstefar for at fejre hendes fødselsdag (som så var i Marts) 
Vi havde så kæresten, niecer, nevø og "svoger" fået lov til at "campere" i bedsternes have i deres campingvogn, så der sov vi alle ude efter en dejlig aften med brætspil til klokken sent i nat.
Vi bliver så vækket af min "svoger" imorges, jeg bliver liggende lidt i campingvognen fordi jeg havde det skidt. Mine 2 ældste niecer kommer så ud for at vække mig igen og hopper ind under dynen til moster hvor vi ligger og hygger og fortæller historier for så derefter at stå op og gå ind til de andre som var i fuld sving med morgenmaden.
Bagefter gik vi alle (på nær bedsterne) ud i haven for at nyde det alt for dejlige og fantastiske vejr, hvor ungerne legede i sandkasse og de 3 store legebørn (voksene) spillede mur, de to store niecer ville spille med og det morede vi os så med, samt lidt "volleyball". Vi gik ind og fik noget middagsmad i form af bedste's tarteletter og hendes dejlige suppe, hvorefter vi så gik ud og spillede en masse dødbold, til stor morskab for os alle.
For så at slutte dagen af med en gang UNO med alle ungerne og os tre voksene ved havebordet i den dejlige forårssol, hvorefter vi pakkede sammen og tog hver til sidst.
Riiiigtiiig dejlig dag samt campingtur hos bedste/olderne som helt klart skal gentages og gerne vare et par flere dage istedet for kun en 
Anmeld