Ja, som overskriften siger, hvad har I brug denne fantastiske lørdag på?
I dag har jeg virkelig bare elsket at være mor, ikke at jeg ikke normalt gør det, men i dag har det om muligt bare været endnu mere intenst
Kian og jeg startede morgen med at lege i hans vugge ( ja, altså jeg lå i min egen seng
) og så gik vi ned og spiste morgenmad sammen, og Kian fik sin formiddagslur. Da han vågnede spiste vi forkost sammen og så gik vi en lang tur ned på legepladsen på skolen. Her prøved Kian at ligge på motorikgynge og lå på plade der tippede i forskellige retninger, hvilket gjorde at Kiwi var flad af grin
På vej til og på legepladsen rørte vi ved forskellige buske og hække, og Kian var da bare helt væk - det var bare SÅ spændende. Da vi kom hjem snuppede han et lang lur, og vågnede super glad, snakkende og grinede af alt, og jeg mener alt hehe
Vi gik over og handlede og han smagte for første gang jordbær, og det var han bare helt vild med, han fik lov til at mase et stykke i hånden, proppe det i munden og selvfølgelig spise det han havde smattet lidt ud i hånden hehe
Så spiste vi aftensmad og mor og far gav Kiwien et langt bad, hvor han plaskede hele badeværelset til (vi taler gulv, spejl, dør, tæpper... hehe
) og selvfølgelig mor og far
Og så kom han ellers tidlig i seng, den lille krabat, super putteglad (pressede sin ind til mor) da han var blevet puslet til natten fik mor da også lige en kæmpe møsser (måske som tak for en god dag?
)
Jeg glæder mig til at høre om jeres dag

Anmeld