Hvad har du / I lavet i dag? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Senia

Ja, som overskriften siger, hvad har I brug denne fantastiske lørdag på?

I dag har jeg virkelig bare elsket at være mor, ikke at jeg ikke normalt gør det, men i dag har det om muligt bare været endnu mere intenst

Kian og jeg startede morgen med at lege i hans vugge ( ja, altså jeg lå i min egen seng ) og så gik vi ned og spiste morgenmad sammen, og Kian fik sin formiddagslur. Da han vågnede spiste vi forkost sammen og så gik vi en lang tur ned på legepladsen på skolen. Her prøved Kian at ligge på motorikgynge og lå på plade der tippede i forskellige retninger, hvilket gjorde at Kiwi var flad af grin På vej til og på legepladsen rørte vi ved forskellige buske og hække, og Kian var da bare helt væk - det var bare SÅ spændende. Da vi kom hjem snuppede han et lang lur, og vågnede super glad, snakkende og grinede af alt, og jeg mener alt hehe Vi gik over og handlede og han smagte for første gang jordbær, og det var han bare helt vild med, han fik lov til at mase et stykke i hånden, proppe det i munden og selvfølgelig spise det han havde smattet lidt ud i hånden hehe Så spiste vi aftensmad og mor og far gav Kiwien et langt bad, hvor han plaskede hele badeværelset til (vi taler gulv, spejl, dør, tæpper... hehe ) og selvfølgelig mor og far Og så kom han ellers tidlig i seng, den lille krabat, super putteglad (pressede sin ind til mor) da han var blevet puslet til natten fik mor da også lige en kæmpe møsser (måske som tak for en god dag? )

Jeg glæder mig til at høre om jeres dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

eElak

æææhm... 

Ikke min mest produktive lørdag... 

Har plejet mine tømmermænd med det klassiske besøg på mac'en, og så har jeg siddet og lavet mærkelige debattråde på baby.dk...

Jeg har dog formået at vaske tøj !!! :-)

og nu skal jeg til at kigge på mit eksamensprojekt og bare sumpe.. :-)

Anmeld

9. april 2011

Mira0911

Jeg og Julie har været alene hjemme idag - Kæresten har været på stadion (Han er kontrollør) Har lige snakket med ham, de har haft en masse bøvl med nogle fans, der har kastede sten efter en fan bus... 

Herhjemme har vi sovet til middag - 4 timer knap, vi trængte til det... 

Ikke en speciel spændende Lørdag her... 

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Stod op kl 10.30 (ja, det er den luksus ved stadig ikke at have børn), brugte 2 timer på at gøre rent og så var vi ellers bundet til hjemmet i 3 timer, da vi gennem vores ejendomsmægler holdt åbent hus... der kom dog ikke én eneste og kiggede på huset, så det var da lidt trist....

Men til gengæld besluttede husbonden og jeg os bare for at dovne den resten af aftenen, så vi hentede pizza og nu står den på Criminal Minds og hygge

Anmeld

9. april 2011

henh01

Jeg har været oppe og træne pump til morgen, sendt kæresten af sted til arbejde, gået en dejlig lang tur med lillemanden og ellers bare lavet alle de frygtelige huslige ting såsom madlavning, indkøb, opvask, badet lillefisen osv.

Anmeld

9. april 2011

Fines mor

Jeg vågnede op på et utrolig smukt slot på Fyn, som hedder Holckenhavn slot. Jeg var på workshop med mit arbejde i forbindelse med et nyt projekt som vi skal starte op i maj.

Jeg har sovet i lækker seng, badet i løvefodsbadekar, set en riddersal, en slotkirke, spist utrolig lækker mad, og virkelig følt mig som en slotsfruen til kl. 13.oo

Resten af dagen foregik i haven, og min garage med at male en tallerkenrække til mit køkken :-9

I får lige et par billeder fra slottet :-)))))))))

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2011

K&S

Jeg har været super effektiv i dag  Anton og jeg stod op klokken 6.00 og spiste morgenmad sammen, det er altid hyggeligt

Og så har dagen stået på hygge med den mest glade, smilende og snakkende Anton  vi har leget, leget, leget - været oppe og handle og ellers gået en dejlig lang tur i det skønne vejr

Og mens Anton har sovet i løbet af dagen, har jeg vasket tøj, lagt tøj sammen og på plads, tømt og fyldt opvaskeren, ordnet badeværelser, vasket betrækket på sofaen (Anton gylpede forleden), lavet madplan, handlet ind til hele ugen og lavet lækker lasagne med hjemmelavet bechamelsovs MUMS MUMS, den var bare super god...!

Og så har jeg også passet og nusset om manden, som har været syg - han har ligget i sengen HELE dagen

Og i morgen står den på brunch og hygge med min lillebror, Anton og (forhåbentlig) manden min  jeg glæder mig allerede...!

Anmeld

9. april 2011

VIPpigen

Stod op med Lilje 8.30 så længe sover hun nemlig herhjemme

Så fik lige et tjep bad, og send manden ud af døren så han kunne komme ud og flyve (vejret har jo været super til det) Lilje blev puttet til middagslur, og så fik jeg taget opvasken (der var MEGET efter jeg havde lavet 7 portioner kartoffelmos+gulerødder 5 portioner kartoffelmos+broccoli og 6 portioner kartoffelmos+gulerødder+broccoli i går aftes og IKKE gad tage den der) Så fik jeg vasket tøj, og hængt det op nede i gården elsker friskluftet vasketøj.

OG bedst af det hele... Har lavet gud ved hvor mange meter kantebånd. Mit allerførste forsøg, og det er faktisk blevet ret sejt Så nu skal jeg bare have syet nogen spisesmække, så bliver der vel brugt et par meter til det

Lilje vågnede og så lavede vi da lige 6 portioner frugtmos til hendes grød... Og nu er hun lige puttet efter at have spist en lille portion grød, blive ammet og spist 100 ml mme (bliver tosset hvis hun kun har taget 500 g på, på fredag sådan som hun nu spiser )

Så nu hygger mor og far lidt. Slet ikke så dårligt.

Anmeld

9. april 2011

Tip!

Vi har gjort rent, luftet dyner og vasket sengetøj... Shoppet lidt med min søster og så har vi hygget i haven...

Har nydt det dejlige vejr

Anmeld

9. april 2011

LRJ

Holdt fødselsdag for julie og skal holde igen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.