Alder er noget sjovt noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Majeha

Puha, Føler mig som en på 40, men vil gerne være 17 igen

Som regel skyder folk mig 3-5 år yngre, end jeg er... Sidste år blev jeg nægtet at købe en drink, da han ikke mente jeg var mere end 14år. Var 24  Er idag 25 år et par måneder endnu, og føler mig GAMMEL. Ser også mig selv som gammel mor, selvom jeg godt ved, det ikke er så galt. Det er træls, sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Maddox

Alder ER jo heldigvis bare et tal

Og jeg føler mig bestemt heller ikke så "gammel" som jeg er

Jeg er 27, men bliver altid skudt til at være lige i starten af 20'erne og føler mig heller ikke selv ældre end en på 21... Føler ihvertfald lang fra, som en der er tættere på 30 end på 20

Anmeld

9. april 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Hvordan føles alder....?

Jeg føler mig som en på 8 år når jeg hver aften hopper trampolin med drengene og naboen står og ser på som om jeg er tosse...

Jeg føler mig som ung og smækker kvinde når jeg smutter i min bikini for at svømme og let kan matche de unge svesker der kommer der.

Jeg føler mig som en gammel kone på 80 år når jeg skal fortælle om alt det lort jeg har kæmpet mig ud af om som stadig trækker skygger ind over.

Jeg føler mig yngre til forældremøde med min søn på 14 år.

Og da jeg datede en mand på 25 år følte jeg mig gammel når jeg kunne fortælle om det der skete back in the 80. Og nu hvor jeg dater en ældre mand, så føler jeg mig yngre.

Jeg ved sgu ikke, jeg føler mig nok bare som Eva..min alder er ikke mig jo, min erfaring og viden vokser med min alder og det er skønt...det ydre vidner om jeg ikke er 20 år, men min udstråling fortæller om mig som kvinde, mor, veninde, datter, barnebarn..hele mig i alle aldre og sådan vil jeg nok altid føle mig.

Hvis vi kun skal se alder som noget der er bestemt af det ydre, så ser jeg yngre ud end jeg er...men jeg passer også på mig selv og sørger for at leve sund, motionere, ikke være for tyk eller tynd osv. Det sidste jeg blev skudt til var 31 år...det er fint med mig...men ikke noget der redder eller skader min dag.

Ville bare lige sige:

GODT SKREVET

Anmeld

9. april 2011

Aves.

M&F skriver:

Ville bare lige sige:

GODT SKREVET

Tusind tak..

Anmeld

9. april 2011

Troldemommi

Jeg er 31 men bliver skudt til at være 26-28 år det er jo egentligt meget rart.

men jeg tror også jeg opfører mig som om jeg var yngre end jeg er, men syntes ellers nemt livet kan blive lidt for alvorligt :-)

Anmeld

9. april 2011

Aves.

Monica P skriver:

Jeg er 31 men bliver skudt til at være 26-28 år det er jo egentligt meget rart.

men jeg tror også jeg opfører mig som om jeg var yngre end jeg er, men syntes ellers nemt livet kan blive lidt for alvorligt :-)

Og så er det jeg tænker hvordan man opfører sig ældre eller yngre...når jeg tænker at opførsel og alder er forenede så er det fordi det ahndler om umodenhed...og det er vel næppe det du fremhæver her...

Ellers tænker jeg opførsel og adfærd handler om personlighed og opdragelse og ikke om alder...eller?

Anmeld

9. april 2011

wamse

Jeg bliver 37 på onsdag, men får som regel af vide, at jeg ligner en på 30, ikke at det betyder ret meget for mig. Jeg tror at jeg opfører mig noget yngre/anderledes end folk har en forventning om, at en 36/37 årig gør. 

Men hvis jeg skulle svare om 14 dage, så ville jeg garanteret ligne og føle mig som en 90 årig, for skal nemlig i byen aftenen inden

Jeg har ingen anelse om, hvilken alder jeg føler mig som, jeg føler mig bare som mig 

Fandt nogle gamle billeder i sidste uge, af mig og mine venner, da vi var en 15, 16 år gamle, og min veninde og jeg kom til at snakke om, at vi på ingen måde følte os anderledes eller ældre, end på de billeder. Det er måske ikke sundhedstegn, at vi ikke føler os ældre end en 16 årig

Anmeld

9. april 2011

Klumpe-dumpe

Jeg bliver ofte skudt til midt 20ér og det er også det jeg tænker om mig selv.

oh hoho det er jeg bare slet ikke ;)

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Jeg synes hele livet jeg har hørt for og være mere moden/ældre end jeg var.. Og når jeg nogengange får en sammenligning fra andre på samme alder kan jeg nok godt følge de folk der har ment det.
Men det er nu ikke noget jeg som sådan går og tænker over, jeg er jo bare som jeg er

Men et eks er at min søster er 4 år ældre og folk tror tit det er mig som der er "storesøster".. og et andet eks er jeg hele tiden siger når jeg snakker med folk om min datter at jeg var glad for at få hende som planlagt - dvs inden jeg blev 25 og ja så undrer folk sig da de troede jeg igen var ældre.
Af udseende føler jeg mig yngre  Men det kan nok kun blive til min fordel når jeg blir ældre hehe.

Ark ja - alder er en sjov ting.. Man ku snakke lææænge om, men en ting er sikkert jeg ved om mig selv - jeg vil ALTID ha et lille barn indeni mig Ellers bliver det hele sku for kedeligt. Smiler.

Er btw 24

Anmeld

9. april 2011

eElak

Rose <3 skriver:

Jeg bliver ofte skudt til midt 20ér og det er også det jeg tænker om mig selv.

oh hoho det er jeg bare slet ikke

No shit - jeg havde skudt dig til at være 45!!! 

Ej - jeg (og flere) troede faktisk at du var 25-27 år da vi lærte dig at kende... Gamle kælling.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.