**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:
ej hvor fedt ! Gode oplevelser du har haft
Ja har krydset ja til at blive ringet op af noget casting, men for nogle uger siden uden responc. ?
S godt man kunne få en mobil for nogle kroner forleden, men turde ikke, var tææt på hehe
Jeg har kun bestilt slik der inde indtil nu
Jaaaah er en slikmund *ggg*, men det er os måske 2 uger eller mere siden, og har intet fået, der stod vist os at de fralagde sig ansvaret for at svare på hvornår tingene kunne dukke op.
Har altid haft en drøm om noget skuespiller . men efter jeg har fået børn vil jeg ikke "byde" dem det, men jo, sad længe og tænkte om jeg skulle krydse ja eller nej, og fik s krydset ja, mest fordi jeg tænkte det var fup, men åbenbart ikke.
Svarede du nej tak til tilbdet om lærkevej og det så ? Vi her hjemme kunne ellers rigtig godt li den serie 
du kan følge dit køb på hjemmesiden, under ja følg dit køb mener jeg det hedder...
jeg takkede kun nej tak fordi jeg var gravid på det tidspunkt, også sagde de at de ville finde noget andet jeg kunne være med i, også siden har de ringet flere gange til mig for at høre om jeg kunne tænke mig ditten og datten
har sagt ja til en, men der var der desværre en som var hurtigere end mig
Anmeld