Nogen som kender til denne her hjemmeside ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

B&J skriver:

Ja ved det ikke men blev sku godt sur når jeg ikke havde internet og havde ikke været på internet i et helt år også kommer sådan en dumt brev i postkassen men håber godt nok du får dine ting men siden kan jo også været blevet meget bedre siden den tid..

hehe kan skam godt forstå dig, man tænker bare WHAT ??

Ja håber den har ændret sig, det lyder sådan : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

B&J

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

hehe kan skam godt forstå dig, man tænker bare WHAT ??

Ja håber den har ændret sig, det lyder sådan : )

Ja fik sku store øjne og greb mobilen  også skulle der skældes ud

Anmeld

9. april 2011

JuelZ

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

ej hvor fedt ! Gode oplevelser du har haft Ja har krydset ja til at blive ringet op af noget casting, men for nogle uger siden uden responc. ?

S godt man kunne få en mobil for nogle kroner forleden, men turde ikke, var tææt på hehe

Jeg har kun bestilt slik der inde indtil nu  Jaaaah er en slikmund *ggg*, men det er os måske 2 uger eller mere siden, og har intet fået, der stod vist os at de fralagde sig ansvaret for at svare på hvornår tingene kunne dukke op.

Har altid haft en drøm om noget skuespiller . men efter jeg har fået børn vil jeg ikke "byde" dem det, men jo, sad længe og tænkte om jeg skulle krydse ja eller nej, og fik s krydset ja, mest fordi jeg tænkte det var fup, men åbenbart ikke.

Svarede du nej tak til tilbdet om lærkevej og det så ? Vi her hjemme kunne ellers rigtig godt li den serie

du kan følge dit køb på hjemmesiden, under ja følg dit køb mener jeg det hedder...

jeg takkede kun nej tak fordi jeg var gravid på det tidspunkt, også sagde de at de ville finde noget andet jeg kunne være med i, også siden har de ringet flere gange til mig for at høre om jeg kunne tænke mig ditten og datten har sagt ja til en, men der var der desværre en som var hurtigere end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.