Nogen som kender til denne her hjemmeside ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

En dag var jeg pludselig bare medlem, og går og får nyhedsbreve, for noget tid siden begyndte jeg at være aktiv der inde, en smule, og forleden bestilte jeg så nogle ting,

Det er selvf smart nok at man kan optjene point på siden og bruge dem til virkelige varer man kan få ind af døren.

Ved i om man får sine ting?

Har i selv bare en dag modtaget breve på mailen fra dem?

Er der fusk bag?

Hvad går det direkte ud på ?

Har ÅBENBART være medlem i (1 ÅR) idag ? Hmmm.

Det er www.pointshop.dk

Og Go Dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

JuelZ

En dag var jeg pludselig bare medlem, og går og får nyhedsbreve, for noget tid siden begyndte jeg at være aktiv der inde, en smule, og forleden bestilte jeg så nogle ting,

Det er selvf smart nok at man kan optjene point på siden og bruge dem til virkelige varer man kan få ind af døren.

Ved i om man får sine ting?

Har i selv bare en dag modtaget breve på mailen fra dem?

Er der fusk bag?

Hvad går det direkte ud på ?

Har ÅBENBART være medlem i (1 ÅR) idag ? Hmmm.

Det er www.pointshop.dk

Og Go Dag til jer alle

årh er selv stor bruger inden på den hjemmeside, og jeg har ALTID fået mine ting som jeg har bestilt uanset om jeg skulle have været flyttet, så skal de nok finde frem til mig jeg fik selv os en masse mails fra dem på et tidspunkt, også måtte jeg da lige tjekke det ud.. tror ikke der er noget fusk bag for ellers havde jeg jo ikke fået mine ting... - og det går bare ud på at man kan være med i konkurencer eller tilmelde dig ting og det får du så point for ... og ellers er der også nogen hjemmesider som giver point - ikke ret mange godt nok, men bare du er derinde i 10sekunder eller sådan noget

Anmeld

9. april 2011

B&J

Ja kender siden en dag var jeg også medlem også fik jeg en regning en dag hold kæft hvor blev jeg sur ringede og til dem og sagde de godt kunne slette den regning havde aldrig været inde på siden som de påstod men jeg havde ikke engang internet på det tidspunkt så i mine øre er de nogle svindlere

Anmeld

9. april 2011

Tina-Hansen skriver:

årh er selv stor bruger inden på den hjemmeside, og jeg har ALTID fået mine ting som jeg har bestilt uanset om jeg skulle have været flyttet, så skal de nok finde frem til mig

orr er glad for at høre noget positivt om dem. var enlig "bange"for at bruge siden , bange for at hæfte mig for noget, men ja man må bare læse brugerbetingelserne mener jeg det hedder, når man tilmelder sig noget. Nogle kampagner kan man jo os udgive kontonumre osv, DET har jeg dog ikke kunne turde endnu : )

Har du vundet nogle konkurrencer ?

Udgivet konto numre eller andet ?

Fik du os bare en mail fra dem selv om du ikke selv havde tilmeldt dig endnu ?

Synes det lyder for godt til at være sandt. Men har da set de billeder af privat personer som sætter billeder ind på siden af dem selv , med det de ar modtaget og betalt med point for, nok for at bevise det netop ikke er fusk.

Man kan jo os komme til casting, har du sagt ja til det og er blevet kontaktet ? : )

Håber det er oki jeg spørger

Anmeld

9. april 2011

B&J skriver:

Ja kender siden en dag var jeg også medlem også fik jeg en regning en dag hold kæft hvor blev jeg sur ringede og til dem og sagde de godt kunne slette den regning havde aldrig været inde på siden som de påstod men jeg havde ikke engang internet på det tidspunkt så i mine øre er de nogle svindlere

Hold da op det lyder mærkeligt !! For jeg har simpelthen tænkt og tænkt, og mener bestem ikke jeg selv har oprettet en profil der inde nemlig. Men ja nu bruger jeg så siden en sjælden gang imellem. håber da ikke jeg modtager en dum regning :/

Var den meget høj og måtte du så betale i sidste ende eller sagde de det var en fejl ??

Anmeld

9. april 2011

B&J

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Hold da op det lyder mærkeligt !! For jeg har simpelthen tænkt og tænkt, og mener bestem ikke jeg selv har oprettet en profil der inde nemlig. Men ja nu bruger jeg så siden en sjælden gang imellem. håber da ikke jeg modtager en dum regning :/

Var den meget høj og måtte du så betale i sidste ende eller sagde de det var en fejl ??

Det var en regning på 400kr og et eller andet det er godt nok 5år siden nu men hold op jeg blev gal og de blev ved med af påstå det var mig der skulle betale ind til de godt kunne se jeg aldrig havde været der inde men måske er siden lavet om siden det håber jeg da og er glad for at læse nogle har det godt med siden

Anmeld

9. april 2011

JuelZ

orr er glad for at høre noget positivt om dem. var enlig "bange"for at bruge siden , bange for at hæfte mig for noget, men ja man må bare læse brugerbetingelserne mener jeg det hedder, når man tilmelder sig noget. Nogle kampagner kan man jo os udgive kontonumre osv, DET har jeg dog ikke kunne turde endnu : )

Har du vundet nogle konkurrencer ?

Udgivet konto numre eller andet ?

Fik du os bare en mail fra dem selv om du ikke selv havde tilmeldt dig endnu ?

Synes det lyder for godt til at være sandt. Men har da set de billeder af privat personer som sætter billeder ind på siden af dem selv , med det de ar modtaget og betalt med point for, nok for at bevise det netop ikke er fusk.

Man kan jo os komme til casting, har du sagt ja til det og er blevet kontaktet ? : )

Håber det er oki jeg spørger

Jeg har ikke vundet nogen konkurencer endnu desværre

jeg udgiver aldrig kontonumre og reg.nr, så meget tør jeg heller ikke selv endnu da jeg før er blevet snydt af en anden hjemmeside...

ja jeg fik mail fra dem om at de synes jeg sku tage og tjekke siden ud og evt blive medlem - de havde så registreret min mail, men resten måtte jeg selv gøre - du kan faktisk via andre konkurrencer o.lign tilmelde dig uden du egentlig er klar over det.

jeg har via den her hjemmeside købt en mobiltelefon fra mine point af og det er over 1 år siden, og mobilen kom efter 2 dage og der stod tillykke du har valgt en fed telefon håber du bliver glad for dit køb.

jeg har sagt ja til at blive kontaktet angående det at blive "skuespiller på tv2 osv" og jeg blev ringet op få dage efter og spurgt om jeg kunne tænke mig at være med i 2011 december kalenderen som skal kører på tv2, eller om jeg ville være med i lærkevej

har endnu ikke haft dårlige oplevelser på den side, man skal selvfølgelig tage og læse tingene igennem inden man gør noget...

Anmeld

9. april 2011

B&J skriver:

Det var en regning på 400kr og et eller andet det er godt nok 5år siden nu men hold op jeg blev gal og de blev ved med af påstå det var mig der skulle betale ind til de godt kunne se jeg aldrig havde været der inde men måske er siden lavet om siden det håber jeg da og er glad for at læse nogle har det godt med siden

Nåh det var da i det mindste godt ! Det kan jo ske fejl, men mon det ikke var med vejle, de regner nok med de fleste har internet, og pådutter folk et medlemskab. håber jeg får mine ting.

Anmeld

9. april 2011

B&J

Nåh det var da i det mindste godt ! Det kan jo ske fejl, men mon det ikke var med vejle, de regner nok med de fleste har internet, og pådutter folk et medlemskab. håber jeg får mine ting.

Ja ved det ikke men blev sku godt sur når jeg ikke havde internet og havde ikke været på internet i et helt år også kommer sådan en dumt brev i postkassen men håber godt nok du får dine ting men siden kan jo også været blevet meget bedre siden den tid..

Anmeld

9. april 2011

Tina-Hansen skriver:

Jeg har ikke vundet nogen konkurencer endnu desværre

jeg udgiver aldrig kontonumre og reg.nr, så meget tør jeg heller ikke selv endnu da jeg før er blevet snydt af en anden hjemmeside...

ja jeg fik mail fra dem om at de synes jeg sku tage og tjekke siden ud og evt blive medlem - de havde så registreret min mail, men resten måtte jeg selv gøre - du kan faktisk via andre konkurrencer o.lign tilmelde dig uden du egentlig er klar over det.

jeg har via den her hjemmeside købt en mobiltelefon fra mine point af og det er over 1 år siden, og mobilen kom efter 2 dage og der stod tillykke du har valgt en fed telefon håber du bliver glad for dit køb.

jeg har sagt ja til at blive kontaktet angående det at blive "skuespiller på tv2 osv" og jeg blev ringet op få dage efter og spurgt om jeg kunne tænke mig at være med i 2011 december kalenderen som skal kører på tv2, eller om jeg ville være med i lærkevej

har endnu ikke haft dårlige oplevelser på den side, man skal selvfølgelig tage og læse tingene igennem inden man gør noget...

ej hvor fedt ! Gode oplevelser du har haft Ja har krydset ja til at blive ringet op af noget casting, men for nogle uger siden uden responc. ?

S godt man kunne få en mobil for nogle kroner forleden, men turde ikke, var tææt på hehe

Jeg har kun bestilt slik der inde indtil nu  Jaaaah er en slikmund *ggg*, men det er os måske 2 uger eller mere siden, og har intet fået, der stod vist os at de fralagde sig ansvaret for at svare på hvornår tingene kunne dukke op.

Har altid haft en drøm om noget skuespiller . men efter jeg har fået børn vil jeg ikke "byde" dem det, men jo, sad længe og tænkte om jeg skulle krydse ja eller nej, og fik s krydset ja, mest fordi jeg tænkte det var fup, men åbenbart ikke.

Svarede du nej tak til tilbdet om lærkevej og det så ? Vi her hjemme kunne ellers rigtig godt li den serie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.