Tina-Hansen skriver:
Jeg har ikke vundet nogen konkurencer endnu desværre 
jeg udgiver aldrig kontonumre og reg.nr, så meget tør jeg heller ikke selv endnu da jeg før er blevet snydt af en anden hjemmeside...
ja jeg fik mail fra dem om at de synes jeg sku tage og tjekke siden ud og evt blive medlem - de havde så registreret min mail, men resten måtte jeg selv gøre - du kan faktisk via andre konkurrencer o.lign tilmelde dig uden du egentlig er klar over det.
jeg har via den her hjemmeside købt en mobiltelefon fra mine point af og det er over 1 år siden, og mobilen kom efter 2 dage og der stod tillykke du har valgt en fed telefon håber du bliver glad for dit køb.
jeg har sagt ja til at blive kontaktet angående det at blive "skuespiller på tv2 osv" og jeg blev ringet op få dage efter og spurgt om jeg kunne tænke mig at være med i 2011 december kalenderen som skal kører på tv2, eller om jeg ville være med i lærkevej 
har endnu ikke haft dårlige oplevelser på den side, man skal selvfølgelig tage og læse tingene igennem inden man gør noget...
ej hvor fedt ! Gode oplevelser du har haft
Ja har krydset ja til at blive ringet op af noget casting, men for nogle uger siden uden responc. ?
S godt man kunne få en mobil for nogle kroner forleden, men turde ikke, var tææt på hehe
Jeg har kun bestilt slik der inde indtil nu
Jaaaah er en slikmund *ggg*, men det er os måske 2 uger eller mere siden, og har intet fået, der stod vist os at de fralagde sig ansvaret for at svare på hvornår tingene kunne dukke op.
Har altid haft en drøm om noget skuespiller . men efter jeg har fået børn vil jeg ikke "byde" dem det, men jo, sad længe og tænkte om jeg skulle krydse ja eller nej, og fik s krydset ja, mest fordi jeg tænkte det var fup, men åbenbart ikke.
Svarede du nej tak til tilbdet om lærkevej og det så ? Vi her hjemme kunne ellers rigtig godt li den serie