Nu har jeg rettet lidt i det så ikke den ene og anden ven figurerer og så frygter jeg da lidt om censor på onsdag fatter det jeg skrev i opgave...typsik mig, jeg har en mærkelig hjerne...
Tak fordi du skar det ud i pap
jeg troede at det var dregens far der havde sagt det.
Jeg er ligesom dig og vil gerne at mine børn kan rumme dem der er anderledes på den ene eller den anden måde, jeg er også den der opmuntrer ham til at tage kontakt til og lege med de mindre populære børn i klassen, jeg føler at min søn er nødt til at være forbilled for de andre, da han er en meget efterspurgt dreng i blandt både andre børn, men også blandt andre forældre, han er en god dreng der altid behandler andre godt er høflig og hjælpsom og fungere socialt samt fagligt godt i skolen, kort sagt er han en af de populære drenge og det mener jeg han skal udnytte.
Samt at vi som forældre viser ham at der er ikke er nogen der er bedre end andre, men der er nogen der lever anderledes end os, men som er søde og rare.
Omvendt har han haft lidt beskyttertrang overfor en dreng i skolen som går 2 klasser under ham, han er 1 år yngre end min dreng
den dreng blev mobbet og drillet hvor min søn følte det som hans opgave at mandsopdække ham i både skole og frit, da jeg fandt ud af det tog vi en snak med ham og gjorde det klart for ham at det ikke er hans opgave.
Anmeld