ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

nej det er det egentligt ikke det undre mig bare hvorfor nogen mennesker lader deres barn på 3 år gå rundt alene.. man ved sku da aldrig hvilke slags syge menensker der går rundt omkring.. 

Åhh..jamen, sådan tænker de nok ikke.. jeg kan tit undre mig over hvorfor man som forælkdre ser farer overalt og dermed risikerer at udelukke børnene for en masse vigtige oplevelser og erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Åhh..jamen, sådan tænker de nok ikke.. jeg kan tit undre mig over hvorfor man som forælkdre ser farer overalt og dermed risikerer at udelukke børnene for en masse vigtige oplevelser og erfaringer...

Det kan godt være men børn i den alder har meget sværere ved at vudere rigtigt og forkert...

Anmeld

9. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det kan godt være men børn i den alder har meget sværere ved at vudere rigtigt og forkert...

Men jeg tænker at man forældre som udgangspunkt nok godt selv kan vurdere, mon ikke...

Tænker du der kommer en og bortfører eller? jeg siger ikke jeg ville vælge det samme, men jeg tænker bare tit...arggghhhh...ro nu..

Anmeld

9. april 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Jeg har sendt min kæreste hen for at aflevere hende..  man ved aldrig.. jeg ville ikke lade min datter rende rundt..

Nej, det ville jeg nu heller ikke, men så finder I da osse ud af om hun havde fået lov eller ej...

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men jeg tænker at man forældre som udgangspunkt nok godt selv kan vurdere, mon ikke...

Tænker du der kommer en og bortfører eller? jeg siger ikke jeg ville vælge det samme, men jeg tænker bare tit...arggghhhh...ro nu..

Ja for eks. eller hvis barnet kommer til skade eller lign. Jeg mener nu det er vigtigt at hvis man ved hvor sit barn er for eks lad os sige vi kunne se lige ned på legepladsen så kan man jo stadig se barnet er der.. men det kan vi ikke her derfor får hun ikke lov til at gå derned uden en voksen..  man ved aldrig om der kunne komme en børnelokker forbi eller noget.. eller for den sags skyld hvis hun kom til skade.. hvis hun nu havde en storebror så kunne jeg da helt sikkert finde på at sige ok til at de tog derned sammen.. men det er jo en anden sag..

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Nej, det ville jeg nu heller ikke, men så finder I da osse ud af om hun havde fået lov eller ej...

Hun havde fået lov... men det er jo ikke til at vide.. hun virker lidt uberegnelig må jeg indrømme lidt af en bisse som ikke høre efter hvad det bliver sagt.. og så har hun løjet før osv..

Anmeld

9. april 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Hun havde fået lov... men det er jo ikke til at vide.. hun virker lidt uberegnelig må jeg indrømme lidt af en bisse som ikke høre efter hvad det bliver sagt.. og så har hun løjet før osv..

Ok, der havde jeg nok, som hendes forældre i det mindste ringet og givet jer besked, så I kunne holde øje med hende i vinduet...

Men igen, jeg ville aldrig turde det i den alder.

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Ok, der havde jeg nok, som hendes forældre i det mindste ringet og givet jer besked, så I kunne holde øje med hende i vinduet...

Men igen, jeg ville aldrig turde det i den alder.

enig..

Anmeld

9. april 2011

smokin

Eva. skriver:

Må jeg spørge om hvorfor du spørger?...altså hvis alle siger det ville de ikke, ville det så være mere ok at konfrontere dem eller hvad vil du bruge svarene til..jeg tænker bare i går var der noget med en der råbte lige ind i hovedet på en lille dreng og der var de fleste svar at man ikke skulle blande sig...men hvis en mor/far vurderer at deres barn på 3 år kan gå to blokke, så er det ok at sige noget....altså nu går jeg ud fra at du vil konfrontere dem, og at du spørger herinde for at blive bekræftiget i at det ikke er ok at lade barnet gå alene...men tja...bare tanker...jeg kan ikke svare på hvad jeg ville gøre...jeg gør vidst selv en del som andre aldrig ville gøre, feks skælder jeg ikke mine unger ud og jeg lader min ældste passe de små...og lader et barn på 4 år gå alene over vejen..

Nå, bare en tanke...

ja du er bare mega slem og uartig Eva.

Anmeld

9. april 2011

Aves.

Zette skriver:

ja du er bare mega slem og uartig Eva.

ja... ved det og jeg lever med det...lever skidt ej, lever sgu faktisk ret så ok med det...weeeee....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.