ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer vi har lige fået besøg af min datters veninde på tre år.. hun er selv kommet!?  altså jeg mener hun får lov til at gå alene hen til en veninde godt nok bor hun et par blokke væk.. men man ved jo aldrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Brams

Anonym skriver:

Hej med jer vi har lige fået besøg af min datters veninde på tre år.. hun er selv kommet!?  altså jeg mener hun får lov til at gå alene hen til en veninde godt nok bor hun et par blokke væk.. men man ved jo aldrig...

Nej det ville jeg aldrig, når barnet er så lille

Anmeld

9. april 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Tag hende ind og ring til hendes mor, og hør om det er med vilje hun selv er gået over til jer....

Måske har moren været på toilettet, og så har tøsen besluttet at gå på besøg hos jer.... 

Så når moren komme rud fra toilettet kan hun ikke finde sin datter.

Hvis dette er tilfældet er jeg sikker p åhun bliver glad for en opringning.

Hvis tøsen er gået uden at have fået lov, kan du jo invitere moren over på en kop kaffe, og så kan i snakke sammen med hend eom, at det gør man altså ikke alene....

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Tag hende ind og ring til hendes mor, og hør om det er med vilje hun selv er gået over til jer....

Måske har moren været på toilettet, og så har tøsen besluttet at gå på besøg hos jer.... 

Så når moren komme rud fra toilettet kan hun ikke finde sin datter.

Hvis dette er tilfældet er jeg sikker p åhun bliver glad for en opringning.

Hvis tøsen er gået uden at have fået lov, kan du jo invitere moren over på en kop kaffe, og så kan i snakke sammen med hend eom, at det gør man altså ikke alene....

altså hun sagde til min kæreste hendes far havde sagt de måtte lege i 10 min!?

Anmeld

9. april 2011

SaNiNa

Ville nok lige ringe til hendes forældre og høre om de ved hun er hos jer.

Anmeld

9. april 2011

slettet_7530

Ja ring til dem, min datter stak af fra mormors hus forleden dag, mormor skulle bare lige tage nogle vingummier i skabet så skred tøsen og hun er 4 år, tror nok lige mormor var skræmt

Anmeld

9. april 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

altså hun sagde til min kæreste hendes far havde sagt de måtte lege i 10 min!?

Det kan du ikke regne med, ring til dem! Jeg stak selv af sammen med en anden, da vi var omk. 4 år, og bildte dem vi tog hen til ind at vi havde fået lov. Heldigvis troede de ikke på os, og ringede til vores meget nervøse forældre!

Anmeld

9. april 2011

Aves.

Må jeg spørge om hvorfor du spørger?...altså hvis alle siger det ville de ikke, ville det så være mere ok at konfrontere dem eller hvad vil du bruge svarene til..jeg tænker bare i går var der noget med en der råbte lige ind i hovedet på en lille dreng og der var de fleste svar at man ikke skulle blande sig...men hvis en mor/far vurderer at deres barn på 3 år kan gå to blokke, så er det ok at sige noget....altså nu går jeg ud fra at du vil konfrontere dem, og at du spørger herinde for at blive bekræftiget i at det ikke er ok at lade barnet gå alene...men tja...bare tanker...jeg kan ikke svare på hvad jeg ville gøre...jeg gør vidst selv en del som andre aldrig ville gøre, feks skælder jeg ikke mine unger ud og jeg lader min ældste passe de små...og lader et barn på 4 år gå alene over vejen..

Nå, bare en tanke...

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Det kan du ikke regne med, ring til dem! Jeg stak selv af sammen med en anden, da vi var omk. 4 år, og bildte dem vi tog hen til ind at vi havde fået lov. Heldigvis troede de ikke på os, og ringede til vores meget nervøse forældre!

Jeg har sendt min kæreste hen for at aflevere hende..  man ved aldrig.. jeg ville ikke lade min datter rende rundt..

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Må jeg spørge om hvorfor du spørger?...altså hvis alle siger det ville de ikke, ville det så være mere ok at konfrontere dem eller hvad vil du bruge svarene til..jeg tænker bare i går var der noget med en der råbte lige ind i hovedet på en lille dreng og der var de fleste svar at man ikke skulle blande sig...men hvis en mor/far vurderer at deres barn på 3 år kan gå to blokke, så er det ok at sige noget....altså nu går jeg ud fra at du vil konfrontere dem, og at du spørger herinde for at blive bekræftiget i at det ikke er ok at lade barnet gå alene...men tja...bare tanker...jeg kan ikke svare på hvad jeg ville gøre...jeg gør vidst selv en del som andre aldrig ville gøre, feks skælder jeg ikke mine unger ud og jeg lader min ældste passe de små...og lader et barn på 4 år gå alene over vejen..

Nå, bare en tanke...

nej det er det egentligt ikke det undre mig bare hvorfor nogen mennesker lader deres barn på 3 år gå rundt alene.. man ved sku da aldrig hvilke slags syge menensker der går rundt omkring.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.