MaleneP skriver:
Hej Camilla 
Der var temmelig mange mennesker, så vi badede ikke så længe .. og vandet var faktisk lidt for koldt til hende også. Hun begyndte hurtigt at fryse, så hun blev lige pakket ind i et håndklæde inden vi tog dukkert nummer 2. Men hun nød det, og gjorde store øjne fra vi kom til vi gik. Hun fik sig en på opleveren og sugede til sig kunne man se. Så det var bare skønt. 
2. gang vi var i bassinet var hun så tryg ved det at jeg kunne få hende til at smile og plaske lidt med arme og ben mens jeg trak hende gennem vandet. Overvejer meget kraftigt at finde noget hold vi kan komme på, tror jeg vil være godt for hende. Hun fik brugt en masse energi og sov en lang eftermiddags lur, fik en flaske og sov det meste af aftenen
Og minsandten om hun ikke liiiiige ligger og får sig en lur igen, mellem alle legesagerne 
Hav en rigtig god weekend!!
Hvad skal i lave ?
Malene
Hvor lyder det altså bare som om at det var stor succes, det var da rigtig dejligt.. Lidt træls at vandet ikke var helt varmt nok til hende, så måske det var en go ide at finde et hold I kunne komme på, især når hun nu nød det så meget...

Vildt så længe hun har sovet, men det er vel bare et tegn på at hun har fået brugt en masse energi i svømmehallen, det er da bare rigtig dejligt..
Sidder helt og kommer til at glæde mig til næste gang jeg skal afsted med Mikkel...
Vi skal vist ikke rigtig noget i weekenden. Vi skal ud til min far og spise i aften i andledningen af hans fødselsdag, og resten af weekenden skal vist bare bruges til at slappe af i..

Men det er nu også godt nok nogle gange...
Håber også du får en rigtig go weekend...

Knus fra Camilla.
Anmeld