Babysvømning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

M&F&C

Min veninde og jeg har besluttet at vil have Frederikke med ud at svømme i eftermiddag .. Er der noget jeg skal være opmærksom på med det ?
Udover det selvfølgelig skal være i det varme vand .. Men hvor længe må man bade med dem ? Tænkte måske en lille halv time og så ikke mere ? Hvis overhovedet så længe ..
Hvad med spisning? Hvor længe skal der gå når de er så små?

Hun nyder når hun kommer i bad herhjemme, så tror det bliver en succes ..
Håber der er nogen der kan svare på det ? Selvom det måske er nogen lidt "dumme" spørgsmål ...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Christinahr

Hun er så stor så der er ikke de store ting at tage højde for.

Ha noget snack med til når i har badet og regn med hun er meget træt bagefter.

Vi har svømmet siden Aia var to måneder og har ingen problemer haft.

Sørg for ikke at stresse og bare ta det rolig

God badetur

Anmeld

23. oktober 2008

MorCamilla

Der er ingen spørgsmål der er dumme... 60.png Er det på sådan et hold for mange der går til baby svømning eller er det "bare i alm svømmehal" ?? Hvis det er et hold med flere små børn er der en instruktør der vil fortælle dig om hvordan du skal holde hende, hvad du skal være opmærksom på osv...

Vi fik af vide at vi skulle være opmærksom på Mikkels muskler, når de begynder at "trække sig sammen" er det på tide at komme op.. Altså når han kommer til at fryse, men med små børn trækker muskliene sig sammen inden de bliver kolde...

Det var lige lidt af det jeg ved noget om, håber du kunne bruge det..

Rigtig go tur i eftermiddag, jeg håber I får det hyggeligt...

Knus fra Camilla

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

Forresten mener det med en halvtime er når de er helt små - vi har altid gået efter når hun virkede træt eller gad mere så går vi op. Nogengange går der tre kverter nogen gange emre nogengange mindre.

1. gang vi var afsted ville hun bare ikke op så mener vi var i vandet 1 times tid.... hun nød det

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

Kom lige i tanke om et råd

Sørg for dine skuldre er under vandet da du så vil have barnet tilpas under vandet så hun ikke fryser.

Brug badebukser og ikke badedragt da den vil køle kroppen ned

Anmeld

23. oktober 2008

Maria9990

Nu spørger lige her da vi har snakket om at tage i svømmehallen næste weekend.

Hvor varmt skal vandet være når barnet er 10 mdr ?

Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

mener vandet er ca 35 grader i varmtvandsbassinerne

Anmeld

23. oktober 2008

M&F&C

Tak for svarene - de dækkede faktisk hvad jeg ville vide Giver da lige en melding i aften om hvordan det er gået !

Knus

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

MaleneP skriver:

Tak for svarene - de dækkede faktisk hvad jeg ville vide Giver da lige en melding i aften om hvordan det er gået !

Knus

Hvordan gik det i svømmehallen?? Jeg håber at det gik godt og hun kunne li det... Glæder mig til at høre en update....

Anmeld

24. oktober 2008

M&F&C

MorCamilla skriver:

Hvordan gik det i svømmehallen?? Jeg håber at det gik godt og hun kunne li det... Glæder mig til at høre en update....

Hej Camilla

Der var temmelig mange mennesker, så vi badede ikke så længe .. og vandet var faktisk lidt for koldt til hende også. Hun begyndte hurtigt at fryse, så hun blev lige pakket ind i et håndklæde inden vi tog dukkert nummer 2. Men hun nød det, og gjorde store øjne fra vi kom til vi gik. Hun fik sig en på opleveren og sugede til sig kunne man se. Så det var bare skønt.
2. gang vi var i bassinet var hun så tryg ved det at jeg kunne få hende til at smile og plaske lidt med arme og ben mens jeg trak hende gennem vandet. Overvejer meget kraftigt at finde noget hold vi kan komme på, tror jeg vil være godt for hende. Hun fik brugt en masse energi og sov en lang eftermiddags lur, fik en flaske og sov det meste af aftenen Og minsandten om hun ikke liiiiige ligger og får sig en lur igen, mellem alle legesagerne

Hav en rigtig god weekend!!
Hvad skal i lave ?

Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.