Hverdagen med en hundehvalp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nåå jamen så er det jo bare komme igen med projekt ´hundehvalp, hvis tiden og overskuden er til det

Jamen jeg synes egentlig jeg har rimelig meget overskud når min dreng er så nem og jeg bor et fantastisk sted til at kunne gå nogle gode ture med hunden og bare være i haven og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Hvordan vil i beskrive jeres hverdag med en hundehvalp? Er det hårdt? Svært? Er man bundet til at være hjemme? Hvor tit skal de luftes? Osv..

Da mine hunde var hvalpe krævede de alt min tid.

De skal luftes hele tiden og opdrages og underholdes og spise

Anmeld

8. april 2011

B&J

Anonym skriver:

Jamen jeg synes egentlig jeg har rimelig meget overskud når min dreng er så nem og jeg bor et fantastisk sted til at kunne gå nogle gode ture med hunden og bare være i haven og sådan.

Jamen når du skal ud og trille med barnevognen så tag hunden med også lige morgen og aften jamen så ville den også blive træt oven i hovede til i kan slappe af hjemme men hus vælg en hund der passer til jeres behov

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Jeg kender da mange som ikke er oppe om natten med deres hunde, men hunde er jo nok lige så forskellige som børn, og nogle nætter vil vores hund altså hellere lege end sove.

Hehe okey Hvor ofte vil du tro man skal op om natten i starten? Jeg skal alligevel op om natten for at give den lille mad så det er da ikke en skandale at skulle op.

Anmeld

8. april 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Ja det var da heldigt og dejligt
Hvordan vil du så sige en typisk dag var for jer og hvalpen i starten? Eller var du gravid da du fik den?

nej jeg havde født da vi fik ham, og det var om sommeren, så vi var meget ude, hvor han jo var med,

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen når du skal ud og trille med barnevognen så tag hunden med også lige morgen og aften jamen så ville den også blive træt oven i hovede til i kan slappe af hjemme men hus vælg en hund der passer til jeres behov

Ja vi prioritere meget højt at den skal passe ind i vores familie og sådan

Anmeld

8. april 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja vi prioritere meget højt at den skal passe ind i vores familie og sådan

Dejligt glæder mig til af se hvem du er når du viser os jeres nye hvalp

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

nej jeg havde født da vi fik ham, og det var om sommeren, så vi var meget ude, hvor han jo var med,

Okay Jamen nu bliver det forhåbentlig også snart sommer igen så det er måske nemmere når man kan komme ud i noget godt vejr nærmest døgnet rundt

Anmeld

8. april 2011

Ina33

Anonym skriver:

Hehe okey Hvor ofte vil du tro man skal op om natten i starten? Jeg skal alligevel op om natten for at give den lille mad så det er da ikke en skandale at skulle op.

I starten vil jeg tro at du skal op og lufte hunden 2-4 gange i løbet af en nat. Og du kan jo passende gøre det når du alligevel er oppe og give den lille mad.

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

I starten vil jeg tro at du skal op og lufte hunden 2-4 gange i løbet af en nat. Og du kan jo passende gøre det når du alligevel er oppe og give den lille mad.

Ja lige præcis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.