Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
R&N skriver: Jeg er så glad lige nu!!! Jeg blev uddannet sygeplejerske i januar måned.. Min drøm har altid været at læse medicin - blive læge, men min gennemsnit fra gymnasiet var ikke højt nok.. Så da jeg stod som arbejdsløs sygeplejerske tog jeg chancen og sendte en dispensationsansøgning ind til kvote2-optagelsen på medicinstudiet, hvor jeg søgte dispensation for minimumskravet med min sygeplejerskeuddannelse.. Kvote2-ansøgere på medicin i Odense skal igennem to optagelsesprøver før der tages stilling til om man bliver optaget.. Og jeg har lige fået besked i dag.. JEG SKAL TIL OPTAGELSESPRØVE PÅ MEDICINSTUDIET!!!!! Yaaaay!! (beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min iPhone)
Jeg er så glad lige nu!!! Jeg blev uddannet sygeplejerske i januar måned.. Min drøm har altid været at læse medicin - blive læge, men min gennemsnit fra gymnasiet var ikke højt nok.. Så da jeg stod som arbejdsløs sygeplejerske tog jeg chancen og sendte en dispensationsansøgning ind til kvote2-optagelsen på medicinstudiet, hvor jeg søgte dispensation for minimumskravet med min sygeplejerskeuddannelse.. Kvote2-ansøgere på medicin i Odense skal igennem to optagelsesprøver før der tages stilling til om man bliver optaget.. Og jeg har lige fået besked i dag.. JEG SKAL TIL OPTAGELSESPRØVE PÅ MEDICINSTUDIET!!!!! Yaaaay!! (beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min iPhone)
Hvor er det godt klaret. Må jeg spørge bare af nysgerrighed hvad de to optagelsesprøver indeholder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE
Mette. skriver: Hvor er det godt klaret. Må jeg spørge bare af nysgerrighed hvad de to optagelsesprøver indeholder?
HVor cooL!
Kunne jeg helt selv vælge mellem ALLE jobs og uddannelser, så ville jeg vælge medicin.
Du er heldig - nej, super sej, at du nu har muligheden. Jeg er helt misundelig.
KaMa skriver: HVor cooL! Kunne jeg helt selv vælge mellem ALLE jobs og uddannelser, så ville jeg vælge medicin. Du er heldig - nej, super sej, at du nu har muligheden. Jeg er helt misundelig.
Albertesmor skriver:Kæmpestort tillykke. min egen læge har faktisk gået samme vej som dig
Mor til Liva skriver: TILLYKKE
Tutter skriver:Hold kæft hvor er det fedt søde Du er så sej!!!!Pøj pøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128