F*CK hvor er jeg glad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Mette.

R&N skriver:

Jeg er så glad lige nu!!! Jeg blev uddannet sygeplejerske i januar måned.. Min drøm har altid været at læse medicin - blive læge, men min gennemsnit fra gymnasiet var ikke højt nok.. Så da jeg stod som arbejdsløs sygeplejerske tog jeg chancen og sendte en dispensationsansøgning ind til kvote2-optagelsen på medicinstudiet, hvor jeg søgte dispensation for minimumskravet med min sygeplejerskeuddannelse.. Kvote2-ansøgere på medicin i Odense skal igennem to optagelsesprøver før der tages stilling til om man bliver optaget.. Og jeg har lige fået besked i dag.. JEG SKAL TIL OPTAGELSESPRØVE PÅ MEDICINSTUDIET!!!!! Yaaaay!! (beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min iPhone)

Hvor er det godt klaret. Må jeg spørge bare af nysgerrighed hvad de to optagelsesprøver indeholder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Mor til L&S

TILLYKKE

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

Mette. skriver:

Hvor er det godt klaret. Må jeg spørge bare af nysgerrighed hvad de to optagelsesprøver indeholder? 

Tak den første er en multiple choice test med 100 spørgsmål der skal svares på indenfor 2,5time..går man videre fra den så er det noget med nogle små interviews - er ikke helt sikker på den

Anmeld

8. april 2011

Vial

HVor cooL!

Kunne jeg helt selv vælge mellem ALLE jobs og uddannelser, så ville jeg vælge medicin.

Du er heldig - nej, super sej, at du nu har muligheden. Jeg er helt misundelig.

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Kæmpestort tillykke. min egen læge har faktisk gået samme vej som dig

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

KaMa skriver:

HVor cooL!

Kunne jeg helt selv vælge mellem ALLE jobs og uddannelser, så ville jeg vælge medicin.

Du er heldig - nej, super sej, at du nu har muligheden. Jeg er helt misundelig.

Tak Ja det er bare så super sejt synes jeg, og jeg er så glad for at min store drøm måske alligevel kan gå i opfyldelse...

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

Albertesmor skriver:

Kæmpestort tillykke. min egen læge har faktisk gået samme vej som dig

Tusind tak søde uha ja, tror bestemt jeg har en fordel i at jeg er sygeplejerske, når jef skal ud i klinik osv...

Anmeld

9. april 2011

Halbschön

Mor til Liva skriver:

TILLYKKE

Tusind tak

Anmeld

9. april 2011

Becks

Hold kæft hvor er det fedt søde
Du er så sej!!!!
Pøj pøj

Anmeld

9. april 2011

Halbschön

Tutter skriver:

Hold kæft hvor er det fedt søde
Du er så sej!!!!
Pøj pøj

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.